• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Tinga

Ja, nu väntar en god middag med pestotäckt ugnsbakad lax, nypotatis och ärtor! Kanske t o m blir en liten efterrätt eller fika, nu när jag sprungit.

• Izzie

Du kan absolut testa på kvällskiss, det gjorde jag. Fast du ska helst inte ha kissat på fyra timmar innan...

• nenne78

tinga - starkt jobbat tjejen! Jag började springa men sen blev jag lat igen. Men imorgon är det utomhusgympa med friskis (=gratis) och då ska jag iaf röra på mig skapligt.

• nenne78

men blir det minus blir man ju lite ledsen...

• Izzie

Jaha, så en nyttig middag oxå. Det var värst va duktig du är :)
    Själv har jag just tryckt i mig lite ostbågar...

• sweetstreet

Wooooaaaaaauuhhh Nenne!!!

*sniff sniff*

Tycker mig känna en svag doft av plus??!! :? :? :? :o :o
    *näsborrarna fladdrar febrilt*

Kan den kasnke komma från dig Nenne????
    :)

• Tinga

Nenne - tyvärr har jag noll koll på det här med gravtest, men jag tror att man kan testa vilken tid på dygnet som helst, så snart BIM är passerat.

Rolig idé med kanelbullevykort, förresten!

• nenne78

fast det kanske det blir oavsett hur länge jag väntar, så...

• Izzie

Ja, minus är inget kul alls. Men det är de ju oavsett när man får reda på dem. Ibland är det skönare att testa innan man jobbar upp förväntningarna så högt, men å andra sidan är det lite skönt att leva på hoppet med ett tag...

• nenne78

sweetie! Säg inte sådär, jag blir alldeles nervös...

Svar på tråden När märker man av det?