• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nenne78

Frejis - BIM 17-18 juni
    nenne78 ? BIM 17-19 juni
    Lapinette - BIM 23 juni
    sweetstreet - OP 18 juni
    Tinga - BIM 6-7 juli
    Victory - BIM 8 juli
    start september ? BIM 13 juli
    Hjorton - ÄL 29 juli och BIM 12 augusti
    pirr! - ?
    Page ? ?

näste kvinna till ...rakning?

• A.M.

Men nu måste jag bara bestämma att ALLA som testar ska använda det digitala testet (CB) som säger "gravid" eller "inte gravid" med ord inte streck hit och dit. MAn blir snurrig av svaga kanske-streck och starka streck på felställe osv ...

Men de digitala "ordtesten" kanske inte finns längre?

• nenne78

öh.. inte här i norrland iaf... *men datorer har vi* Men det låter onekligen mer logiskt! Det digitala som jag hade var det plus och minustecken på.

• nenne78

måste genast bege mig till apoteket imorgon och leta!! Visste inte ens att det fanns - hoppas, hoppas, hoppas att det finns här!

• nenne78

fast jag kanske skulle få "kanske gravid. Inte" på mitt test. HAAHAH!

• A.M.

Kollade på apotekets hemsida. De med ord verkar inte finnas längre! Skit! Jag vill inte tvingas använda de med streck hit och dit igen. (Om vi nu ska utöka familjen)

• A.M.

Tycker CB-testen med ord var helt geniala! Det går ju inte att missförstå (så länge man är läskunnig). Däremot så är ju ett plus svårtytt om man nu inte vill ha barn och tvärtom ... Och om strecken dessutom är suddiga ...

• nenne78

men varför sluta med något så genialt..:?

• A.M.

Jag vet varför ... De vill att vi ska stå och slita vårt hår inför de obegripliga resultaten. Och sedan springa till apoteket och köpa fler och fler tester ...

Ju mer jag tänker på det, ju mer tror jag verkligen på den lätt konspirationsteoretiska tanken

• A.M.

Man får väl skita i att testa helt enkelt och bara vänta och se om det kommer ut ngn bebis någon gång? Det är ju enda lösningen.

Svar på tråden När märker man av det?