• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nenne78

mäh va knäppt det blev.

• nenne78

fast en fråga: sånt där digitalt CB, visst är det bara antingen eller?

• Tinga

Nej, men Nenne, vad tråkigt! Fast inte ska du be om ursäkt för att du höll oss på halster; du testade ju trots allt för din egen skull (hoppas jag ). Usch; jag hoppades att jag skulle sitta här med ett stort leende på läpparna nu. Kram!

• viktualia

Nenne - be inte om ursäkt!! Det var ju hög varning för masspsykos! Och du testade säkert lite väl tidigt...

Inte ge upp hoppet än! Och tänk vad käckt det vore om du plussade precis EFTER eran vinstockresa - att du fick stock av olika slag... *fnissar* Stockbebis är nåt nytt!

• A.M.

Nej Nenne, vad trist! Men det kanske var för tidigt?! Det tror jag!

• nenne78

tack tjejer! Jag hänger inte läpp, än. Och en stockbebis låter ju onekligen rätt coolt.

Jag var lite för ivrig, har det inte hänt något före tisdag så testar jag då. Jag har ju lite oregelbunden cykel och 32 dagar brukar ju vara mest normalt för mig. Så kanske, kanske...

Fast det var som en kontur på tvären mot minuset. Fast det kanske alltid är så vid minus...? AAAh, jag famlar efter halmstrån här.

• Tinga

Nenne - fast som det heter i den här tråden; it ain't over until the red lady sings! Så tills dess att tanten dyker upp tycker jag att man (minst) ska ha ett försiktigt hopp. Om du normalt sett har en cykel på runt 32 dagar behöver ju loppet inte alls vara kört än. Jag fortsätter att hålla tummarna!

• nenne78

*putar med underläppen* uhhhhhhh.

Svar på tråden När märker man av det?