• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nenne78

viktualia - ja vad fan gör vi då? hahah! Först vill man och ändå blir man skitskraj!

• A.M.

Rapade gjorde inte jag. Men rapandet kanske hänger i hop med det som "inte är magkatarr" ...?

• nenne78

A M

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

• A.M.

De gånger jag plussat har jag - hur önskat och välkommet barnet än varit - börjat störtgråta. Chock, omställning ...

• nenne78

*rap*

Hoppas att jag inte skrämt upp er i onödan nu.

• viktualia

väntar tills det gått 4 timmar sen du pissade senast, testar och rapporterar omgående till oss störtnyfikna!!!

(ååå vad enkelt det var att skriva.. men gaaaaaaaaaaaa vad läbbigt att göra)

• nenne78

hmm. min man ska ju börja på nytt jobb i höst och bo borta mån-tors. Snacka om dålig tajming. Hoppas att det blir något vägbygge häromkring i vår så att han kan bo hemma..

• nenne78

ok. måste og vänta någon timme till först. *gulp*

*trumvirvel* hihihihi den som väntar på något gott...

• A.M.

Är Izzie kvar? Du kan inte ringa din kollega nu ikväll och berätta? Så att hon slipper sitta hela dan på jobbet med den nya infon menar jag? Och så att hon kan "tappa ansiktet ifred". Har varit med om ngt liknande själv (hennes sits) och önskade nog att jag hade blivit lite "skonsamt" informerad ... Men å andra sidan är vi alla vuxna människor som måste hantera lite av varje hela tiden...
    Lycka till hursomhelst!

• nenne78

jaa, bra idé AM, eller åk hem till henne ikväll, Izzie!

Svar på tråden När märker man av det?