• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • A.M.

Nähä --- det är bara du, jag och grav.testet kvar då, Nenne! Känn dig inte pressad!

• Tinga

Så där ja, då var jag tillbaka igen efter middagen, mätt och belåten!

Nenne - det låter bra att du har planer på att testa ikväll, man känner sig ju riktigt uttänjd på sträckbänken redan nu! Om det är ett plus på gång bör det ju visa sig redan nu, och detsamma om det är ett minus, och oavsett vilket är det väl lika bra att få veta? Eller?

• nenne78

åkej då... *fnittrar nervöst* Ingen press här inte... *öppnar fönstret och sätter mig på kanten*

• Tinga

*kastar mig fram och håller fast Nenne i fötterna*

Nenne - du fixar det här!

• nenne78

*tar ett djupt andetag och kollar på klockan*

• nenne78

hmmm.. startade datorn typ kl 6. Maken cyklade iväg halv 6... det kanske borde funka... Jag är ju inte särskilt känd för att dricka mycket. Vatten.

• nenne78

desto mer koncentrerat desto bättre, va?

• nenne78

ooiiih. jag är kissnödig!

• nenne78

enligt mina beräkningar har jag inte varit på toaletten på 4 timmar drygt. Antecknar ni?

Svar på tråden När märker man av det?