• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nenne78

HAHAHAHAHHAHA har du läst ända hit är det en massa inlägg kvar!

Eller har du FUSKAT?!?!?

• nenne78

Nä, jag ska nog ge mig för inatt...

Synd att jag inte kunde tajma in mig med eran dygnsrytm, hahah, då hade det inte blivit så många blajinlägg här...

Kom på nu att jag kanske skulle börjat varje inlägg med OT.

Fast det har jag nog aldrig gjort.... *funderar*

• nenne78

Åkej, tillbaks till ämnet.

*konstpaus*

Ska jag kissa Cb imorgon eller tycker ni att jag ska vänta?

Men vad dum jag är - jag kommer ju itne att läsa era svar ändå, förmodligen, eftersom det kommer dröja 45 sidor innan jag är tillbaka och då hittar jag inte igen det eller också har jag glömt att jag frågat något.

Men nu är det helt säkert - jag ska gå och sova nu. Puss och kram på er gofisar! Vi hörs och kanske ses en annan dag. *vinkevink*

• sweetstreet

Hahahahahaaaaa!!! Nenne din gamla galosch! :D :D :D :D :D
    FASIKEN nu missade jag dig ju!!!! Du verkar annars varit riktigt i gasen! :)

jaja, hoppas att du kommer in hit igen snart i tråden. Gärna imorgon eller så och berättar att CB visade plus!!! ;) :)

Angående din svärfar låter han mer än lovligt knäpp. Men men man väljer ju inte sina eller partnerns föräldrar...

• sweetstreet

Har själv nyss kollat på värsta rullen. Och itne var det porr heller. fast lite sex och framförallt nakan tjejer var det iofs. Men det var en riktigt otäck skräckis...!!!!! huh! Hostel. Har ni sett den???
    jag älskar skräckisar, men detta var ändå väldigt väldigt äckligt!!!!!!!!! Massor med tortyr och jag har rätt svårt för det. Annars var det en välgjord rulle ändå. Om man nu gillar skräck och splatter.

Fast det roligaste var nästan "making the movie" avsnitten-. De brukar annars vara så jädrans trista. men här var det faktiskt riktigt kul!!! haha! :D Märks att det var en lågbudgetrulle för de verkar ha haft riktigt kul när de gjorde den! :)

Äsch, nu ska jag sluta pladdra om läskiga splatterfilmer.

• sweetstreet

I övrigt inget nytt att rapportera. Blöder fortfarande men ngt mindre än igår vilket är tur för igår var det ju värsta floden...! :o

Shit längtar jättemycket till att jag äntligen fått min op klar! men än dröjer det ett par dagar. Hm. Jaja....

Vill liksom var "fit for fight" igen och hoppa på pålen igen ordentligt!!!!!!! :D :D :D :D :D
    Lusten är det iallafall inget fel på. Som tur är. Men nu ska mannen snart dra till Sverige så jag hoppas såklart att min ÄL hinner komma innnan dess och att vi kan rumla runt ordentligt innan hans flight.

• sweetstreet

Victory förresten.

Håller med om att det verkar bra ifall ni kan dra på semester redan nu i sommar. har bara hört gott om kroatien så det blir säkert bra!!

Såg på aftonbladets hemsida att det stod om Kroatien. Du kan ju gå in o kolla där och se om det står ngt matnyttigt! :)

Tycker du är stark tjejen! Hoppas ni verkligen kommit ur värsta svackan nu och kan få en riktigt mysig och härlig sommar!

• sweetstreet

September!

När var det du skulle göra kontraströntgen??? Det var ju den kommande veckan men vilken dag?

• viktualia

Godmorgon!!

Attans Nenne - att du kom in så sent!!! jag som satt och jobbade till halv ett igår kväll hade gärna haft sällis av dig!!

• Lapinette

Två "galningar" inne samma natt!! Härlig läsning efter frukost!

Eftersom vi sitter här och väntar på hantverkare (målaren ska ha nyktrat till vid det här laget!) så har jag inget att göra än att kolla in BT. Regnet öser ned ute och lägenheten är ju fortfarande i kaos. Vad gör man då? Så här kommer en ny BIM-lista, lite uppdaterad.

Frejis - BIM 17-18 juni
    nenne78 ? BIM 17-19 juni
    sweetstreet - OP 18 juni
    Lapinette - BIM 23 juni
    Tinga - BIM 7-10 juli ???
    start september ? BIM 13 juli
    Hjorton - ÄL 29 juli och BIM 12 augusti
    pirr! - ?
    Page ? ?
    Victory - ?

Svar på tråden När märker man av det?