• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Ja iallafall känns det såååå himla skönt att ÄNTLIGEN få göra den här himla operationen! Så att man kan komma igång igen "på riktigt" snart!!! Så trist att väntaväntavänta....

Trodde aldrig jag skulle sakna tandborstsex..... :o :D

• A.M.

Åh vad jag hoppas för er två! Det är ju jättebra att de kom på problemet, Sweet. Och kan försöka åtgärda det. Får ni fortsätta att pröva direkt efter operationen eller måste ni vänta på ngn "läkning"?
    Och LAppis! Du kanske redan är gravid!? Det är alldelse för långt till midsommarafton! (Då du BIMar?)

• sweetstreet

Jag vet inte ritkigt hur länge efter op vi måste vänta innan vi får sexa loss. Ska fråga på måndag. Gissar att det iallafall rör sig om ett par dagar pga infektionsrisken. men men vi får se.

• Lapinette

Det gör man!!! Vi tyckte bara det var jobbigt de där dagarna när det var kontraströntgen och sen insemination. Maken var så glad när han fick göra det "live" när vi var i Österrike .

Stackarn, han sitter mittemot mig och har ingen aning om vad jag skriver om.

• Lapinette

Men Sweet då är ju ni uppe på banan till nästa äggis!!! Ett vår-barn, underbart!!! Själv ska jag till läkaren på tisdag för att få svar om min kontraströntgen och sen är BIM på Midsommarnatten. Snacka om att jag tänker dränka mig i sprit om tanten kommer. Har redan förvarnat mamma.

• A.M.

Oj, nu blev jag jättesömnig. Måste gå och knoppa ett par timmar innan brottningsmatchen med den mardrömsanfäktade Livia börjar ... God natt, tjejer och ha en skön helg! Krama era makar ... Jag saknar min ...

• Lapinette

A.M - min har lugnat ned sig eftersom jag proppsade på vin (brukar var tvärtom). Ska absolut krama honom då vi varit utan varandra heeeela veckan. Hoppas du får din åter snart. Suss gott!

• sweetstreet

Lappis jag hopas det. Men vet ju ännu inte ritkigt. Kanske får man vänta till nästa cykel??

Och sedan vet man ju ändå inte om eller när det skulle ta ändå. Så vårbarn, hm..... Vi får väl se.....

men hoppas gör man såklart!

• sweetstreet

Nu måste jag dra!!!

Ska hinna hem innan middagen o filmen!

Ha det härligt Lappis och hoppa på maken ikväll vetja!!!!!! Kanske kan fungera lite "lugnande" på honom när han sitter och irriterar sig på hantverkarna! :)

Sov gott!!! :p

Svar på tråden När märker man av det?