• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • A.M.

Var det på F12 de var dryga? Jag tyckte de var ok där. Men på vassa eggen (en annan lik "fin" krog) var serveringspersonalen så märkvärdiga att man trodde att de skull trilla omkull. Vita hnadskar och "ni" hela tiden.

• A.M.

Vi lämnar restaurangsnacket tycker jag! Hur är det med Sweet? Känns det bra inför operationen nästa vecka?

• sweetstreet

För att vara lite icke-OT så kan jag berätta att jag blöder som en stucken gris!! Herregud!!!!! Nog för att mina tantdagar blev betydligt blödigare (!) efter att jag slutade med piller, men nu efter att jag tagit det där hormonpillret så är det värre än på länge!!!!! :o :o :o

Har liksom blött igenom en super-plustampong på typ 2 timmar!!!!!! :o
    helt galet!
    Fast jag har konstigt nog mindre värk än vanligt.

Najs info va?!?!?! :D :D

• Lapinette

A.M - måste göra dig besviken har inte varit på något av ställena men har åtminstone hört talas om Den gamla och havet.

Sweet - vi åt 7 rätters så var man inte mätt efter det så hade det varit konstigt. Sen satt vi i källaren och bara mös av vin och mat. Kommer inte ihåg personalen...kanske jag blev full efter 7 glas vin...ja, troligen var det så. Dopad med andra ord, borde då inte uttala mig om restaurangen.

• sweetstreet

Jo annars känns det bra infor op.
    Den är dock inte förrän på onsdag. På måndag ska jag på någon "förkontroll" eller vad det nu kallas.

Hoppas jag blöder lite mindre då.

• sweetstreet

Hehe! Låter supertrevligt Lappis!!!! :) :)

• Lapinette

Shit, blöder du så mycket! Är det inte på måndag du ska opereras?

• Lapinette

Ahhh...du han svara för mig!

• A.M.

Jag har fått helt galen mens efter Livia. Störtflod! Blöder genom allt och lämnar fläckar efter mig. Det blir kanske så när hormonerna vaknar till liv.

• sweetstreet

Ja det är knasigt!

Hoppas att proppen håller tätt under piratfilmen iallafall! Annars lär folk tro att man själv har fäktats under filmen!!! ;)

Svar på tråden När märker man av det?