• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Har annars två favoriter i Mougin (nära Cannes). Åhhhh...verkligen saknar dem!!! Det är en annan atmosfär att äta middag där och för mig betyder atmosfären så mycket.

• Lapinette

Hmmmm...Stockholm det blir svårare. En som jag har återkommit till många gånger genom åren är Spisa hos Helena på Scheelegatan.

• sweetstreet

Wiiiiieeeeeeehhh!!!!!

*sweetan gliiiiiiiiiiiiider in i tråden*

Schwosch!!!

Tjong!

*oj körde rakt in i tangentbordet!!!*
    Hrm... :?

• Lapinette

Fast den bästa maten/vinet har jag ätit i F12's vinkällare.

• Lapinette

Vart har du varit Sweetan?????!!!!!

• A.M.

F12 är bra. Annars är Terrenos Vinotek en hit! Även den på scheelegatan.

• sweetstreet

Har varit lite busy, men nu är det snart fredagkväll jehoo!

Hoppas få med mig någon att ta en "efter-jobbet-öl" nere på vår innegård här på jobbet. Det är ju härligt väder nu! 22 grader o sol! Me like!!! Jag har verkligen lärt mig uppskatta de ngt lägre temperaturerna sedan jag flyttade hit... :D

• Lapinette

A.M. - vart tog du vägen? Nu måste ju du ge mig några heta tips på restauranger...även om mina tips inte var så heta.

Svar på tråden När märker man av det?