• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Visst, han är trött efter sin resa hem igår kväll/natt från Tel Aviv. Han har även mycket jobb...som jag hoppas bringar in ett nytt badrum. Vi pratar alltid om hans commission som "badrum"...då känns det ok att han jobbar mycket.

Filmen var ok. Ibland kändes lite som det inte hände så mycket men jag som är så blödig grät floder i slutet.

• start september

Vad duktig du är med dieten!

Värktabletterna är för tantvärk, inget farligt jämfört med vad du brukar berätta om, men jag prioriterade ändå dem före vinet.

Middag var lammfärsspett med couscous, örtyoughurt, fårost och primörer. Supergott!

• Lapinette

Men då kommer det ju bli något!!! Tur nummer, kontraströntgen och allt.

• start september

Har faktiskt inte sett en enda Piratfilm faktiskt.

Diet ska det bli här också, jag har lagt på mig typ 4 kilo för mycket sedan bröllopet i höstas. En hel del för att jag varit så mycket sjuk och ledsen att det blivit en massa tröstätande och för lite motion. Trist när kläderna inte passar! Men både maken och jag gillar GI så det brukar funka bra. Men utan kök blir allt knöligare...

• start september

Jga har bestämt mig för att ett realistiskt mål är att hoppas på att det tar någon av de första fem gångerna. Om ni röntgen är ok. D ska jag bli lugn och ge det många chanser. Först därefter ska jag få panik.

• Lapinette

Renoverar ni köket nu? Det är så många på tråden så jag hänger inte riktigt med. Utan kök är det svårt att hålla diet. Vårt kök var dock nytt så det ska vi absolut inte röra men som sagt badrummet står på tur ... efter det seeeegdragna vardagsrummet. Arrrrgggghhh!!!

• Lapinette

Ni har ju lyckat att få till det även om utgången inte varit så trevlig. Vi har aldrig fått till det...inte ens med någon annan. Tänk att jag alltid varit så glad över att jag aldrig gjort en abort men hade jag det så hade jag åtminstone vetat att jag fungerar. Ingen av oss vet.

• start september

Köket är utrivet nu i veckan, men det kommer ta ett tag till. Golvläggarna komemr på måndag, sen målning och sen köksbygge! Det är ett kök, ett vardagsrum som ska bli matrum och mer öppet mot köket och två hallar samt trappor som ska göras i ordning så det är en hel del grundarbete.

• Lapinette

Låter som ni bor i hus. Stämmer det?

• start september

Jo, vi fick till det troligen både som tidigt MF och X, på sätt och viss är jag tacksam för det.

Ingen av oss har fått till det med någon annan (men vi har varit ihop i 12 år så det är kanske inte så konstigt...).

Det kommer att ordna sig för er! Nu har ni ju tagit ett viktigt steg och det finns fler om man behöver!

Svar på tråden När märker man av det?