• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Ahhh fredagen den 13:e!!!! September, det kanske blir din lyckodag.

• Frejis

September - jag har ju också gjort kontraströntgen. Ett par Ipren före proceduren är bra eftersom det gör ont i cyp tio tjugo sekunder. Jag bet mig själv i fingret för att slippa skrika *kontrollfreaken* Ingen binda behövdes och fick inte heller några antibiotika utskrivna. Kan inte påminna mig om sexförbud heller, i alla ingenting konkret, men hm, jag brukar inte ha sex under den onda mensen iaf.

Liten - efter CorePlus passet kl 12 känner jag mig ganska död. Färgen i ansiktet matchade ganska fint min röda jacka :)

• Frejis

Vi ska också till Sergel ikväll och se "Next". Kul att höra att Pirates 3 var bättre än tvåa, skulle gå och se den med kompisar snart, dvs när alla kan :)

Pust, jag har ont i heeeela ryggen, musklerna värker... det var länge sedan jag kände något där. Jag lever!

• Liten med Mindre

Jag sa ju att jag var skräckinjagande. :D

Istället för en ny liten yoggi hade killen köpt 2 kartonger (8 st)!

Och själv är han inte här nästa vecka, så jag kan nog äta upp alla med gott samvete. Får se det som en ursäkt till Mindre. :D :D

• viktualia

Är det samling vid pumpen på Segel ikväll alltså... ruttet att man är så långt bort.. hade varit skoj att smygkika på er och era karlar!

/Vickan - ständig SÅÅÅÅÅ nyfiken!

• Liten med Mindre

Frejis - bra att det "bet" lite då. Bra med träningsvärk i ryggen - som förberedelse för något trevligt tyngre framtill. :D

• Liten med Mindre

Vickan - säkerligen går allas filmer olika tider, så vi missar varandra ändå.

Sån är storstan!

• Frejis

Men det är ju jättebra! Jag behöver ju inte koncentrera mig på bimandet utan kan tjata om ryggen i stället. Eller så har alla "icke-symptom" förflyttats dit? Maken ville i alla fall inte höra om eventuella symptom utan mumlade trött att "du förstör ju allt om du stressar för mycket".

Ha, borde kanske skicka honom till familjeliv där han kan få veta att stress inte påverkar barnalstrandet. Sedan får han komma hit och läsa om aladåbstadiet. Gillade uttrycket starkt Lappis!

Hej, jag heter Frejis och jag är också kvar i aladåbstadiet... ;)

• Lapinette

Ahhh...riktig biokväll för oss här på BT. Filmstaden Sergel verkar vara ett populärt tillhåll.

Frejis - ingen binda? För mig rann det ut ganska så mycket under eftermiddagen så jag hade absolut inte klarat mig utan. Det där med värktabletter är bara för veklingar ...eller rättare sagt ingen sa åt mig att det kunde hjälpa så jag som hatar tabletter hade inte en tanke på Alvedon.

Liten - så du kan vara skräckinjagande?!!! Inte illa med 8 yoggi istället för 1.

• Frejis

2 kartonger? Killar fattar inte alltid så mycket ;) först äter han oskyldigt upp din yoggi och sedan köper han massor. Kul! han har iaf samvetet kvar.

Svar på tråden När märker man av det?