• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

hehe liten! Stora drinkar! mmmmm!!!!! :)

För egen del vet jag inte riktigt vad det blir. Tror inte det blir stora drinkar. kanske mer åt öl eller vin. Eller så. Beror nog på var vi hamnar ikväll. Men det blir lätt så att man hamnar på en pub och då blir det ofta burgare eller så emd öl.... Iallafall när man är flera som ska ut 8odh de är vi och några kompisar) för pubar brukar ha menyer som passar alla smaker.

• Hjortron

Vad hände med högsommarvärmen som vi hade tidigare? Ska väl inte klaga, sol, uppehåll och FREDAG!! I Västerås har Vattendraget kört igång, lite som Vattenfestivalen i storstan för ett antal år sedan

Ringde ferten i går och dom har tydligen stängt för semester fram till 20 augusti!! Någon borde väl för sjutton jobba under sommaren kan man tycka..

Vi är nu inne på ett år i verkstan..kommer dessutom att missa nästa ÄL så vi hinner med ett besök innan ferten öppnar efter semestern
    ÄL 29 juli
    BIM 12 augusti

• Oms

Liten - ok ja då e jag med, själv har jag svårt att äta mkt åt gången just nu (v.15) m,en däremot ofta (Stackars tänderna) så för mig passar en halv sub melt m chicken teryaki och massor av grösnaker perfa när jag vill ha junkfood:)

• sweetstreet

Jag hann inte skriva igår för det var en jäktig emn rolig dag.

Och nu måste jag sticka snart.

Men ha en skön helg ifall vi inte hörs innan! :)

Lappis förresten,
    åtminstone jag och september på den där listan KAN ju inte BIMa för vi får ju inte skjta skarpt än....! ;)

Fast jag har fått tant nu vilket är skitbra för då borde det inte bli några problem att göra op nästa vecka! :)

September,
    jag käkade ingen antibiotika men om du haft problem med infektioner så är det nog smart att göra det.
    Ta även gärna 2 ipren eller liknande innan själva ingreppet. jag gjorde det och tyckte inte det var så farligt als. Inte jätteskönt såklart, men som lappis sa så gick ingreppet jättefort! Så det var obehagligt men under väldigt kort tid!!! De har säkert bindor där också, men annars kan det vara smart att ta med en i reserv för det kommer bli rätt "guckigt" efteråt när vätskan rinner ut igen.... :o

• Oms

Sweet - ja visst e det hemskt! vissa människor är bara så, du vet hon gled igenom högstadiet och gymnasiet m 5.0 i betyg och på den vägen fortsatte hon tills hon fick barn (graviditeten var inget problem hon mådde super och hade svårt att förstår andra som klagade) Det eplade ingen roll hur mkt vi andra pratde m henne hon vägra acceptera att det inte går att styra små barn efter ens egan "barnfria" rutiner...ja herregud..

• sweetstreet

hej Hjortron!
    Länge sedan jag såg dig här!
    vilket skit att de har sommarstängt. Tyvärr är det ju en av de dåliga sakerna med Sverige under sommaren. Att typ "alla" har semester......
    det är ju förståeligt men kan vara såååå irriterande när det är man själv som ska ha tag på folk som plötsligt är bortblåsta under hela sommaren!

• sweetstreet

Hm Oms,
    hoppas att ungarna inte blivit "skadade" ;) ;)

• sweetstreet

Nämen jag skull ju GÅ HÄRIFRÅN!!!!!!!!!!!!!!

*sliter iväg mig själv från datorn*

• Liten med Mindre

Oms - jo, egentligen mår jag bäst av lite mat åt gången. Men vanliga mackor föråt jag mig på i helgen. (Märkligt - de var jättegoda till lunch. Sen köpte vi samma jättegoda baguette till middagen, och den gick inte ner alls. :?)

Vill nog åt allt det onyttiga med majonnäser och pommes som hör till.

• Liten med Mindre

Hjortron - otur! Semesterstängt är verkligen pest, så länge som det inte handlar om ens eget jobb. :D

Håll modet uppe, njut av sommaren och samla kraft! Gör en massa barn- och gravid-förbjudna grejor!

Svar på tråden När märker man av det?