• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Oms

sweet - ja det hoppas vi med, pappan är dock super! så jordnära och är fritidsledare till yrket. tiden får väl utvisa hur det blir tyvärr..

• Oms

men Vickan du e ju på väg till LUX ju;);)

• Lapinette

Hjortron - vet att Sophia har sitt labb stängt under juli men däremot kan man göra insemination under sommaren. Tror dock vi ska ta ett uppehåll fram till hösten.

September - som Sweet skrev behöver man binda efter röntgen men de ger dig en på Sophiahemmet. Själv behövde jag ju ingen eftersom jag fortfarande hade lite mens...trevligt va?!

Messade med maken och skrev att jag var hungrig och vill ha popcorn för att överleva bion ikväll. Han svarade med "vill du inte ha jordgubbar och choklad". Fattade nada men tillslut förklarade han att i Frankrike vill alla kvinnor ha jordgubbar och choklad när de är gravid. Sure, säger jag och försökte förklara för honom att det är bullshit. Samtidigt är jag lite orolig att han hoppas för mycket på denna omgång.

• Liten med Mindre

Lappis - nästan lite gulligt omtänksamt.

Fast jordgubbar med choklad tycker jag nog inte är gott vare sig gravid eller ogravid. Har aldrig förstått det där med att blanda choklad med frukt. Utom möjligen banan då.

• Oms

Lapinette - tur att man inte bor i Frankrike, har svårt att tänka mig choklad just nu men jordgubbar går bra, har hunnit med säkert 2 liter sen förra helgen:)

• viktualia

Jordgubbar med choklad skulle vara najs på balkongen ikväll...

Och Omsan - hm... jag tror vi håller vår trådfest i den andra tråden.. det blir så rörigt om vi ska förklara för folket här... *asgarvar*

• Bröllopstokiig

Lapinette,

japp - om allt ser bra ut är det full fart under semestern!!!

Jag ringde och kollade och hon tyckte man kunde ha 6 innan. Ja, ja, jag tror vi låter bli precis innan för säkerhets skull. Antibiotika skulle jag få efteråt av röntgenläkaren tyckte hon.

Svar på tråden När märker man av det?