• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Oms

lapinette - lustigt m tidningsfolket:) det kanske är ngt speciellt med dem? haha

muggles - ja visst var kommentaren oslagbar? "de respekterar inte deadlines" och du skulle sett henne - hon menade det verkligen! idag har hon 3 barn födda -97,-01,-02 och tro inte för fem öre att det har blvit bättre m åren. hon skilde sig ifrån pappa till barnen och blev helgmamma för ngt år sen, hon pallade helt enkelt inte...

• Oms

nu blev jag oxå sugen på att gå o se pirates ikväll! jag, maken och dottern ääälskar de filmerna (för att inte prata om hur sexig Johnny Depp är i den filmen)

men ikväll sover dottern hos en kompis och går vi på 3:an utan henne blir det nog liv så jag väntar till imorgon kväll tror jag

• Liten med Mindre

koko - längar inte efter asiatiskt - tror jag. :)

Lutar åt raggmunk eller sandwich. Ivanliga fall blir det burgare på Texas Steakhouse i Kungshallen, men någon (inte jag) var trött på det. Otroligt!

Och imorgon ska vi försöka komma iväg till Mancini, betald middag. :D Hoppas de har plats!

• Lapinette

Oms...tror vi ska viska lite här för jag har för mig att Cissi jobbar på en tidning. Vi får väl hoppas hon inte blir lika "nojjig".

• Oms

liten - vill du ha sandwich så går ned till subway korsningen vasagatan/kungsgatan av egen erf vet jag att de har mkt goda mackor där... *för er som inte vet - maken jobbar extra där nu när han pluggar*

• Oms

Lapinette - ja det har du rätt i - men jag har mkt svårt att tänka mig att Cissi skulle bli nojig hon kommer nog gilla läget vad det än gäller:)

• sweetstreet

Heeeej!!!

*vinkar från min skyskrapa*
    :)

Jag ska också se piraterna ikväll!!!!! fast det blir nog ngn sen bio typ vid 22-tiden eller så, för vi vill hinna äta middag och dricka lite sprit först! :D :D :D

• Liten med Mindre

oms - nja, jag tänkte mer den "matiga" sandwich typen som restauranger har: club sandwich, hamburgare, BLT - med pommes och sallad etc.

Jag har blivit en junkfood lover! (Fast vid pan pizzan härom dagen gick gränsen. Vill inte ha pizza längre - funkade utmärkt för någon vecka sen. :D )

• Liten med Mindre

Sweet - jag hade tänkt hinna få mina drinkar före lyxmiddagen imorgon, om vi nu kommer iväg. Av någon anledning lockar stora cocktails från ex Gondolen nu när sommaren kommer åter. :D

• sweetstreet

Oms!
    jag skrattade när jag läste om din "knasiga" kompis. Dead-lines!!! men herregud!!!!! :o

:D :D :D :D

Svar på tråden När märker man av det?