• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Funderade över vilka som var "kvar" här på tråden och var tvungen att tjuvkika på en fil jag har.

Frejis , Stockholm , 34 år , december 05
    Lapinette , Stockholm , 37 år , juni 06
    Victory , Norrbotten , 29 år , juni 06
    sweetstreet , New York , 34 år , augusti 06
    Hjorton , Västerås , 29 år , augusti 06
    pirr! , Göteborg , 29 år , september 06
    start september , Stockholm , 30 år , september 06
    nenne78 , Gävle , 28 år , oktober 06
    Page , Sörmland , 30 år , oktober 06
    Tinga, Lund, xx, maj 07

• Lapinette

Av oss 10 borde det ju vara någon som har BIM denna vecka men troligen inte vågar nämna det?!!

• Lapinette

Shit, är det bara jag som har det tråkigt på jobbet?

• Liten med Mindre

Lapinette - vi valde piraterna kl 20.10 istället. Ville hinna gympa innan. Får väl se om jag somnar. :D

Hade gärna sett något annat - men när vi letade så fanns inget som lockade. Det har varit så länge nu. Vet att Sweet mfl rekommenderade Pans labyrint, men den gick bara typ 15.30. Inte direkt lyckat! Och kanske är det inte en film för maken heller.

• Lapinette

Vi har sett alla piraterna och har de på dvd så då känns det lite som om man bör se även den sista. Maken vill absolut se i den stor salen och då var det 17:30 eller 21:00 som gällde. Vill inte att det ska bli för sent då vi ska upp tidigt för att flytta åt brorsan imorgon.

• Liten med Mindre

Lappis - september hade ju mens nu, dvs BIM. Men det blir ju lätt BOM av det när de inte har fått försöka.

Och så var det hennes kontraströntgen nästa vecka.

Och Tinga skulle göra en midsommarbebis i USA, så det är väl ÄL på g. Tror Victory jagar ÄL med vid det här laget. Och Sweet väntar op nästa vecka, strax före ÄL då eller?

Attans vilken koll på folks cykler vi får här. :D

• Lapinette

I'm impressed Liten!!! Du verkar ju ha stenkoll.

Frejis - BIM 17-18 juni
    Lapinette - BIM 23 juni
    Victory - ?
    sweetstreet - OP 18 juni
    Hjorton - ?
    pirr! - ?
    start september - BIM mitten av juli?nenne78 - ?
    Page - ?
    Tinga - BIM 7-10 juli ???

• Lapinette

Men många frågetecken blev det.

Frejis - BIM 17-18 juni
    Lapinette - BIM 23 juni
    Victory - ?
    sweetstreet - OP 18 juni
    Hjorton - ?
    pirr! - ?
    start september - BIM mitten av juli?
    nenne78 - ?
    Page - ?
    Tinga - BIM 7-10 juli ???

• _koko_

Liten - När vi går på bio på sergel brukar vi äta på sawadee (restaurangen, inte snabbmat!), om du vill ha fler tips. :)

Och till både dig och lappis kan jag säga att 3an var MYCKET bättre än tvåan!! Inte lika bra som 1an förstås, men helt ok.

• Lapinette

Ahhh härligt, då har man en bra film att se fram emot ikväll!

Svar på tråden När märker man av det?