• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • _koko_

FruLlan - ja, han är fan en ligist redan! :D

"reda", vad är det?? ;) Vi åker till gotland första veckan och bara slappar med kompisar, sen har vi inget inbokat alls. Blir det bra väder kanske vi åker på lite utflykter, blir det dåligt väder köper vi nog en flygstol och åker till "landet" ett par veckor. ;)

Smaklig lunch, själv får jag vänta till halv. Är väldigt sugen på att äta mitt grannysmith-äpple redan nu, men ska försöka vänta till i eftermiddag.

• _koko_

Vi köper förstås varsin flygstol, inte bara fruLlan som skriver som en kratta idag. ;)

• Lapinette

Stackars kokisen! Låter inte skoj att vara febrig och illamående. Hoppas det går över men shit, du har ju snart semester. Gud vad härligt!

Frullan - absolut supernajs. Mamma har haft det stället i typ 40-45 år. Så där har jag sprungit omkring på somrarna och slagit upp knäna. För jag var inte en sån där fin liten flicka som satt still och kunde ha ren och fin klänning. Utan var som en grabb och sprang omkring och älskade att klättra i träd.

• mugglesfan

En sak har jag undrat flera ggr medan jag läste ikapp - varför är kokos en gangster? Jag blir så nyfiken, det är ngt som jag missat...

BS: jag tror att vatten funkar från start. Men du vet ju vad BVC kommer att säga: "fortsätt amma bara" fast dina bröstvårtor är i upplösningstillstånd. Fråga hellre dina vänner och lita på din instinkt!

• Lapinette

Ahhh...det är kokos som inte gillar mys!

• Liten med Mindre

Gnäll på du koko - så känner jag mig inte så ensam. ;) Jämfört med dig stackare så mår jag ju rätt bra nu.

Kanske isglass eller nåt kan locka mer än mat? Ät det i så fall!

Själv längtar jag efter vattenmelon. Och fler kärnfria druvor!

Och köp fler äpplen vet jag!

• _koko_

Rätta mig om jag har fel, FruLlan, men jag tror det beror på att jag kommer från en ligistförort till Stockholm, så jag har det i generna... :D

• _koko_

Liten - Nä, isglass är alldeles för sött, men grööööna äpplen, mmmmm.... :)

Mat är rätt ok när jag väl äter, i små mängder (fick i mig 2 tacos igårkväll, brukar minst äta 6 stycken...). Får se hur det går nu när vi ska på thaibuffé.

Men det är faktiskt skönt att vara på jobbet! Man får lite annat att tänka på och hinner inte gräva ner sig i krämpor precis hela tiden.

• start september

Nu har tanten kommit och jag har fått tid för kontraströntgen precis innan midsommar!

Ni som gjort sådan röntgen, fick någon av er antibiotika i förebyggande syfte? Jag har läst om att folk har fått det, men ingen har sagt att det behövs till mig?

Jag trodde också att man inte skulle ha 6 dagarna innan, men jag fick inga sådana förhållningsorder alls? Lite konstigt eller hur?

Kanske bäst att ringa den braiga systern hos Norén och kolla...

• Lapinette

Ahhh....fler erkännanden! Love it! Kokos från ligistförort och Frullan har landställe 1 mil mot Eskilstuna.

Svar på tråden När märker man av det?