• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • viktualia

Min sommar blir en turné i vanlig ordning: Gotska Sandön, scoutläger i Skåne, svärisarnas stuga på Västkusten, Oslo, paddling och förhoppningsvis lite mys också!

• Lapinette

Frullan - vart ligger landet?

• Lapinette

Vickan - inte lite utan MYCKET MYS! Och sen vet jag att det var någon här inne, Muggles tror jag, som inte gillade ordet mys så det borde stå SEX.

• viktualia

fniss.. jag kände mest att alla andra nämnda aktiviter var så hysteriska så den här gången syftade nog "mys" på lugn och ro.. .men lite sex är ju aldrig fel OCKSÅ

• Liten med Mindre

Åh - ledig precis som vårbrud, i vecka 28-31. Den längsta semestern på hemmaplan någonsin. Och vi har inget planerat specifikt. Någon vecka på landet (Nyköping), någon vecka i Falun, hälsa på kompis i skärgården.

Sen försöker jag också luska ut om någon på västkusten vill ha besök av oss - så att maken får dyka lite salt.

Kanske kan vi även hyra kajak i Stockholms skärgård några dagar - men bara vi i år. Ingen stor grupp som måste styras.

Och så vill jag att vi fixar klart färgstänk i taket och trösklar hemmavid någon dag.

Längtar!

Och vem vet - vi kanske blir med hus efter söndag. ;)

• mugglesfan

Jag går på semester 13/7 och sedan går jag aldrig tillbaka och jobbar igen så jag börjar ta ut f-dagar from 1/8 (BF 23/8). Känns meningslöst att gå tillbaka till jobbet 13/8 om BF är 23/8. Så det blir minst 6 v "sommarlov" i år! Bra uppladdning inför höstens vaknätter (Hör ni hur jag kallt räknar med att barnet inte kommer FÖRE BF...?)

Jag ska på AW idag iaf - dricka alkofria drinkar (har de det på brittiska pubar förresten?! ). Sedan blir det Lisa Miskovsky kl 20. Sticker nog från jobbet senast vid 4 idag...

• nu är jag fruL

lappis
    landet ligger 10 mil från stockholm västerut i sörmland
    ganska mitt emellan staden??? där Gustav Wasa kröntes och staden som det värdelösa bandet Kent kommer ifrån.

var det lagom kryptiskt och tillräckligt hemligt för att man inte ska avslöja sin identitet

• nu är jag fruL

mugglan
    åhhhhh 6 veckor fy faaan vad skönt!
    Jag ska om allt går som jag vill försöka att inte bara gå 2 veckor innan BF utan faktiskt 1 månad. men vi får se hur det går .....
    har inte världens största förhoppningar....

vad ska ni göra alla 6 veckor?

lappis: jag vet precis hur det är att bo i slipdamm
    INTE kul alls. Fy faaaan
    ALLT är dammigt och rörigt.
    men men det blir ju bra till sist....

• Liten med Mindre

Förresten - har ni märkt att det nu inte är långt till lunch?!

Härligt! Hungrig igen! Och sugen på en fredagsglass.

• nu är jag fruL

mindre
    japp det kurrar så dant i magen att jag verkligen vet attd et är lunch snart
    är sååååååå himla hungrig.

Svar på tråden När märker man av det?