• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • viktualia

vårbrud - det räcker med blanketter - men på ditt nick låter det som att ni ska gifta er våren 2008 och då är ni alldeles för tidigt ute. Hindersprövningen gäller i 4 månader har jag för mig.

Men jag kanske missat nån info om ert bröllop...

*morgontrött Vickan*

• nu är jag fruL

morrn morrn tjejer
    Här kommer jag inrullande trött som vanligt.
    När ska man lära sig att gå och lägga sig i tid och sova på nätterna???? och när ska jag vara klar med tillbakavändningen av dygnet?
    Ja ja ja
    det är bara att bita ihop.

annars är allt bara prima. Känenr mig så otroligt lyckligt lottad över mitt liv det är en himla skön känsla. och jag känner att boris är en såååån super kille som jag verkligen längtar efetr så mycket. Kul.

vårbrud
    hmmm vad jag kommer ihåg så räcker det med hindersprövningen och anmälan om byte av namn. det gjorde man till skattemyndigheten va?
    det var nog allt man behövde göra har jag för mig.
    hej förresten

näe nu måste jag läsa klart en rapport som jag håller på med.
    puss

• nu är jag fruL

hejsan vickan
    du har koll som vanligt

• Liten med Mindre

Vårbrud - har du stora problem kanske Inolaxol funkar också? Finns receptfritt, även om det säkert är billigare med recept. Det är också ett bulkmedel, om än konstgjort.

Enligt min läkare ska det inte skapa några beroenden, och passerar systemet som det är. (Nåja, det sväller en del.) Du måste förstås dricka ordentligt. Normaliserar hyfsat både hårt och löst.

Det enda stökiga är väl att det känns som att svälja grus, och det har inte lockat mycket de senaste veckorna. Men jag har varit duktig och pillat i mig lagom tror jag.

• Liten med Mindre

God morgon alla andra också.

Trött i benen idag. Det tär lite på självkänslan att erkänna att min aerobics för nybörjare igår kändes lite komplicerad. I alla fall gick kopplingen mellan huvud, armar och ben inte så fort som jag mindes att den gjorde förr. Får nog kämpa på ett tag till.

Annars var det bra gympa - kom upp i lagom "gravidpuls", och inte såna där vansinniga toppar som cyklingen kan ge. :D

Och äntligen är det fredag!!! Har längtat så. Behöver verkligen lite mer tid att sova. Hoppas bara att det håller sig lagom svalt en morgon till.

• Frejis

God morgon!
    Psyllium fungerar utomordentligt bra på hårda magar. Min mamma har problem med detta och psyllium var ett tag det enda som hjälpte. Värt att pröva om man inte har testat det tidigare.

Liten- hur var Aerobics igår? Jag uteblev från alla möjliga träningsformer förutom en Guiness och revbensspjäll :) så himmelskt gott!

Lapinette - Gärna Pump någon annan gång! Efter mensen och Midsommar...

• vårbrud2008

viktualia
    Vi skulle ha gift oss våren 2008, men så kom missfallet och vi bestämde oss för att gifta oss nu i september istället för att ha något roligt att se fram emot.
    Men som det ser ut nu så kommer jag att vara i 6 månaden när vi gifter oss men det bryr jag mig inte om. :)

Liten med Mindre
    Har provat något liknande men fick sluta för det var för äckligt....:(

• viktualia

vårbrud2008 - okej, då är jag med! Och svaret på din fråga gav jag ju nyss. Ett tillägg är att de två blanketterna ska skickas till ert lokala skattekontor!

skoj med bröllop!!!!!

• nu är jag fruL

nu är det dags för dagens första kopp kaffe
    fy faaaan vad det ska bli gott!

intressant va

Svar på tråden När märker man av det?