• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Ha det så bra! Nu får jag gå!

Lappis - tror att Frejis skulle gå på Muskel 18.30 någonstans, och inte pump. Ha det så skoj!

• Liten med Mindre

Går härifrån med bilden av en äppelpaj i grottan...

Njae, nog inget för oss.

• mugglesfan

Apropå barnvagn så tyckte jag att en viktig parameter var att det fanns vändbart handtag, alltså inte bara justerbart i höjd, utan också att handtaget går att "svänga runt" 180 grader. Alla forum mm som jag kollat i diskuterar detta och jättemånga påpekar att det är bra att ha. Så det var ett av våra "måsten". Sedan valde vi med flit en lite mer robust stadig vagn med stora hjul pga att den ska köras runt i göteborgsslasket... Vår plan är att byta till en smidig sittvagn i vår ngn gång så fort det blir aktuellt.

• mugglesfan

Ööööhhhh, "stoppar IN" äppelpaj? Att man smetar vispgrädde och chokladmousse på typ brösten kan jag förstå (att slickas av då tydligen) men att stoppa in äppelpaj därnere verkar lite hmmmm.... Fast matsex har aldrig varit min grej så jag har inte ens provat. Finns ju mkt trevligare saker att stoppa in Jag måste säga att jag är rätt intresserad av sex faktiskt - det var bara ett par veckor där i början som sexlusten försvann totalt.

BM på Magplasket påstod även att det där med färdknäppen funkar för det är tydligen samma hormon i sädesvätskan som de ger för att sätta igång en förlossning (ngn slags gel de kan sätta in) - prostaglandin el nåt hette det. Jag som hade hört att färdknäppen var en myt...

• mugglesfan

Jaha så är men ensam här då...

Sweet? Vickan? hoho...

• Lapinette

Ja, var är Sweet...hon brukar ju gå in här innan hon sticker till jobbet. Hon kanske är busy med annat!

• Tinga

Muggles - jag är också fortfarande kvar, fast bara en kvart till! Sen ska jag på tjejmiddag; ska bli jättekul!

Alltså, det där med äppelpaj därnere låter inte som någon hit! Var har du läst det, Lapinette? Jag tror att jag behöver en bruksanvisning för att fatta poängen här!

• Lapinette

Tinga - jag såg det på ett program på TV!!! Typ dokumentär om konstiga sexvanor. Kommer just ihåg det där med pajen för jag och min väninna skämtade rätt länge om det.

• viktualia

Äppelpaj lät väldigt galet... näeee inge matsex här heller!

Mugglan - jag jobbar, trot eller ej?!?
    Och har just fått veta att jag inte fick drömjobbet jag sökte, men jag deppar inte för det... han som fick det är mer kompetent än jag helt enkelt!

• Lapinette

Trist Vickan! Själv hade jag en strålande glad extraarbetare inne på mitt rum som bubblade av glädje att hon fått ett traineejobb på Volvo. Själv kommer jag inte ens ihåg hur man söker jobb.

Svar på tråden När märker man av det?