Oj, oj, oj; här är man borta i 1.5 dagar och har 30 sidor att läsa ikapp! Vilka kackelmajor ni är!
Fast det visste jag ju sen gammalt, egentligen.
Jag har varit i Oslo, och oh! vilken härlig flygtur jag hade dit ifrån Köpenhamn. Jag flög tidig eftermiddag i tisdags och det var alldeles klart väder, så man såg hela västkusten hur tydligt som helst. Riktigt häftigt att kunna se Helsingborg, Båstad, Laholmsbukten, Halmstad och alla orterna längs Hallands kust så tydligt. Det kändes lite som när man sitter med en kartbok framför sig, men nu kunde jag se allting i verkligheten istället. Över Göteborg såg jag både Liseberg och Ullevi väldigt tydligt. Muggles - såg du att jag vinkade till dig?
I Oslo var det rejält party på tisdagskvällen! Inte helt lyckat att komma i säng först kl. 3 på natten när man ska träffa kunder dagen efter, men shit happens! Mötet gick bra iallafall, så jag är nöjd.
koko - grattis till det fina ultraljudsresultatet! Härligt att höra att allting ser bra ut.
Victory - jag tycker att du är en riktig tuffing, som kämpar både med jobb, relation, renovering och bebisverkstad. Men jag tycker att det verkar som att relationen fungerar bättre nu, så förhoppningsvis har det en positiv effekt på allt det andra också.
Page - spännande att ni är igång lite mer med utredningen nu!
Lapinette & Frejis - jag håller tummarna så att de blir blå för att det gått bra med era inseminationer! JAg åker ju på semester i mitten av nästa vecka, men jag ska försöka hitta något internetcafé efter midsommarhelgen, så att jag kan höra hur det gått för er.