• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • _koko_

Heeeej sötisar!!

Vad roligt att höra från page!! Härligt att du är superfertil!! :D
    IVF är jobbigt och inget man vill gå igenom om man kan slippa, men en behandling tar ungefär en månad, en månad av ditt liv! Inte mycket när man tänker efter. Och visst är det fantastiskt att alternativet finns!!! Visst kan man inte räkna med att det funkar på första försöket heller, men chansen finns ju, se på mig. ;)

Åhhh, vad tråden är glad igen! :p
    Sweet - bananskal är ju jätteäckligt, men utan skal blir det nog ganska mosigt och effektlöst... Tror jag, jag har ju inte provat!!!!! :D
    Hoppas du kommer hit och hälsar på snart, vill så gärna träffa dig!!!

Mina föräldrar blev väldigt stolta och glada även om vi tog dem på sängen - de trodde vi hade tvingat över dem för att prata om kattvakt, hahahaha...
    Har vi tur har de både vagga och spjälsäng att bidra med. :)

Cicci - Vi kommer vara på gotland samtidigt tror jag. Fast vi ska inte på bröllop utan bara slappa en vecka med kompisar. :)

Lappis - Nu JÄKLAR är det er tur! Jag kommer bli riktigt arg om det inte blir så!!! Vet inte vem jag ska bli arg på bara, men det löser sig. Min sambo kan säkert ta det i värsta fall. :D ;)

Regn regn regn idag, tur för trädgården som håller på att dö...

• vårbrud2008

Ville bara sticka in med ett inlägg angående vildingar i magen. Min son var helvild i magen de sista månaderna och jag trodde inte att mina revben skulle klara av det med de gjorde de som tur var. Nu är han 2 1/2 år och lika vild som i magen. Det har han varit sen den dagen han föddes. Han har spring i benen som sin pappa och kan inte sitta still många minuter.

• Liten med Mindre

FruLlis - det var lite svårt att missa jordgubbarna på DNs första sida. Tycker i allmänhet inte om gifter på maten, framför allt om de inte utrett klart ännu, utan bara ser till vinstsyfte.

Jobbade en del med vattenrening och avrinningsområden ett tag - och fick lite inblick i spridning av jordbrukskemikalier.

Intresseklubben noterar säkert detta. :D

• Liten med Mindre

Vårbrud - Snartis tackar säker för din berättelse. :D Gissar att hon och sambon får en vild tid framöver då...

• Snart så....

vårbrud, du skojjar? oj då kommer jag garanterat gå ner alla kilon man lagt på sig, bantningskur ala "jaga en liten vilding" :D

Måste se det positivt :D :D

• Liten med Mindre

Snartis - då kan du ju hyra ut vildingen till andra som behöver springa av sig lite, och få barnvakt på kuppen. :)

• Snart så....

Åhhh nu har Kick´n dragit igång ordentligt på sitt favvoställe.
    Mellan naveln och revebenen och sparkarna är garanterat hårdare än för några veckor sen. AJ AJ

• nu är jag fruL

Åhhhhhh
    vårbrud jag tackar dig såååååå mcyket för dina lugfnande ord
    för om din teori stämmer så komerm borren att vara ganska så snäll och lugn faktiskt. Fast med en hel del hicka
    ha ha ha
    fast et ska jag också ha i höst

men snartis lär vel bli orolig....
    ha ha ha
    som sagt jag tror du får plegga kickn alltsom oftast
    ¨

liten: näe DNs första sida är ju klart.... fast du verkar ju veta vad ALLT innehåller...
    hmmmm
    har du nåt bra och uppiggande man kan peta i sig och som man INTE behöver köpa på plattan

• Snart så....

Liten, har redan förvarnat alla blivande barnvakter om att de måste börja träna :D :D
    Min plastfar har redan bokat morgonpassen nästa sommar på landet :)

• vårbrud2008

Snart så....
    Nej, jag skojar inte.
    Innan sonen var ett hade han hittat på de flesta hyss och sen bar det utför. Man får ha lite spring i benen om man ska klara av det och min 10 extra kg försvann nästan direkt, men sen blev det tyvärr inte mer.
    Nu håller vi på att lära han cykla så nu får vi börja springa igen om vi inte använder våra egna cyklar också. Då blir det istället helt cykelträning.

Svar på tråden När märker man av det?