Koko, jösses så skönt att Conny ser fin ut. Och han verkar ha vuxit nu också, från mm till cm!
BS, Grattis, grattis, grattis till lilltjejen! Så skönt för dig att slippa magen och få njuta av bebisen.
Viktualia, starkt jobbat med kilona! Ljuvligt skönt dessutom att höra att du inte kör med en galen bantarmetod!
FruL, jag skrattade gott och din mage som framkallar skrattanfall. Fick upp en mental bild av dig hur du speglar dig efter en dusch och skrattar.
Vi har varit på vårt första besök hos gynekologen och jag måste säga att det var förvånandsvärt okej upplevelse. Läkaren är kanon (inga medlidande ögon; lättsam, rolig och rak på sak. Jag gjorde vul och än så länge ser allt bra ut. Läkaren sade faktiskt : "Du är ju jäkligt fertil". Hahaha, känner mig lite stolt (??) och har större förståelse för maken som var så fascinerad över sina spermier!
Nu ska han bara lämna en laddning för att se om det är något som simmar omkring eller om de flyter med magen upp.
Han rekomenderade dock inte insemination för oss eftersom chansen att bli befruktad på så sätt är lika linen/stor som vid en en hederlig rullning i sänghalmen och då vi har lite av den frusna varan räcker det ej till så många gånger. Han menade på att om makens spermier är kaputt skulle vi köra igång med ivf. Vi får tre äggplock bekostade av landstinget. Hmmm...vi får se vad som händer, jag vill helst inte genomgå en ivfbehandling. Nåja, hur som helst så känns det skönt att ha satt i gång med undersökningarna och nu ska det bli intressant hur lång tid det tar för min äkta hälft att lämna en sats!