• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Koko!!!!!

HÄRLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Conny-Sonny verkar ju bli en riktig goding! Januaribarn är jädrigt snygga, smarta för att inte tala om underbara på alla sätt och vis!!!!! :D :D :D :D

• sweetstreet

Shit jag slinter som vanligt på tangenterna här :[

Sorry Vickan! Hoppas du kan läsa mina tarvliga skrala inlägg som saknar vissa bokstäver och byter ut eller kastar om andra bokstäver när det minst passar....

• sweetstreet

Bananer förresten Vickis!

Hm??? Allt beror väl på vad man ska ha de till???? :o
    I vissa lägen skulle jag DEFINITIVT fördera en banan framför ett glas vitt!!!!!

Det känns ju lite väl risky att hutta in ett glas vitt på vissa ställen. Plus vinet gör ju ingen nytta där då (i dessa lägen) för det är väl redan blött så det förslår!!! :D :D :D :D :o :o :o :o

Näe FYYYYYYYY Nu blev det sådär himla snuskigt igen!!!!!! Blä!!!!

Förresten har jag faktsikt aldrig testat med en banan. Men det känns helt klart som mom formen är bättre lämpad än ett vitvinsglas....

Det är väl inte för inte som man inte kan köpa ett vibrerande vitvinsglas, men det finns säkert vibrerande bananer?!?!?!??? ;)

• viktualia

Apselut! helt lugnt, men du bidrar STENHÅRT till underhållningen!!

i min värld är nämligen klockan snart 17 och utsikterna att få gå hem efter en åttatimmars arbetsdag (dvs strax) är mycket USLA.

Alltså behöver jag lite fniss på vägen! *tick och tack*

• sweetstreet

Vickan! Shit ska du ha maratondag igen?!?!?????

• sweetstreet

BS förresten (för att vara iallafall LITE seriös igen) så har jag hört att böstmjölk fungerar till det mesta!

Så snartis tips att smörja Iris armar med mjölken tror jag benhårt på.

Tydligen är det värsta mirakelsalvan nummer ett! Till bebisen samt till ens egna t ex såriga bröstvårtor (om man har sådana problem).

Hoppas verkligen ni hittaren bättre BVC! Finns det inte fler än 1 i Solna??????
    Känner ni inga andra med barn i Solna som ni ev kan fråga var de går?

• viktualia

Vibrerande bananer!!! du är ju SANSLÖS!!!

fniss.. näee det har inte jag heller testat... och vin har jag än så länge bara försökt dricka med munnen!

japp, mer maraton - ska ha en preliminär rapport klar på måndag morgon. jobbet ska ha strömavbrott hela helgen, så det som måste göras här - det måste göras innan helgen. Och på "måste"-listan står körningar i SPSS.

• Liten med Mindre

Sweet - nästan så att vi garvade trådisar rodnar... ;)

Frejis - näe, 18.30 är lite sent för mig som ska ut i förorten sen. Ingen muskel imorgon för mig. Har inte prövat aerobics på säkert 4-5 år. Det blir spännande. Ska passa fotlederna.

• sweetstreet

ÅNEEEEJ Nu skrämde jag kiväg alla med mitt snuskiga inlägg!!! :( :?
    Det var inte meningen.

Men jag tror det var ngt skumt i kaffet för jag känner att jag gick igång på det! Shit!!!!!

Känns som värsta uppåttjacket!
    Wooooooööööööoouuuuhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vadå knallrig i skallen? JAG?! Näe måste vara någon störning i cyberrumden som liksom ändrar mina inlägg till dessa helt OT och helt knäppa och onödiga pladder!111 :o :o

• sweetstreet

Haha! Ni är kvar!!! :) Skönt!!!!! :D :D

Svar på tråden När märker man av det?