• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Dags att gno hem till tvätten.

Trevlig kväll!

• sweetstreet

Undrar förresten (om man nu fortsätter på banantemat) om det ändå är bäst att skala dem först????

Vad tror du Vickis??

Å andra sidan så har de ju en liten sådan där "pinne" högst upp och är inte det ungefär som nosen på en delfin???? Jag tänker nu främst på en sådan där delfin som Liten väl har?!?!? *funderar* :?

Då kasnke det är smart att ha skalet kvar så kanske man kan utnyttja den där bananpinnen på virerande bananen?????

• Lapinette

Tjejer, häng med på dance 18:30 för Lina idag istället!!

• sweetstreet

Aaah! TVÄTTEN????

Näe jag fattar nog vad det är du egentligen vill gno hem till Liten!!!!!! :o

Men det var ju en skön omskrivning det där.... tvätten.... Pah!!!

Men ha det så skönt på den vibrerande centrifugen nu!!!! :D

• Lapinette

Önskar ibland att jag tyckte om kaffe .

• viktualia

Japp! nån la uppåttjack i ditt kaffe! det är jag säker på!! MER SÅNT!!! hi hi hi hi!

åååå jag blir helt glad!! det är ju en vrålbra BT-dag när du klämmer ur dig vibrerande bananer och FruLlis kacklar flera dass fulla!!

eller *oooooops*
    kanske ska jag skriva dålig... borde sluta hänga på BT nån gång?!?!?

• sweetstreet

Lappis!!!! HEEEEJJJJJ

Några symptom inför Midsommarbebisen??????

• Lapinette

Fast bananer och vin är gott...fast inte tillsammans.

• sweetstreet

MER KAFFE TILL FOLKET!!!!!!

Och kasnke vibrerande bananer???? :?

Fast det senare har jag ju inte testat än så det vet jag inte säkert om det är bra än?

• viktualia

man ska nog ha skalet på - det tror jag!!! annars kan nog bananen få ont! Aaaaaaaj skriver bananen när Sweetan drar i skalet... HUR skulle det kännas om nån drog i ditt skinn, va?????

Svar på tråden När märker man av det?