• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Vänner, om du läser och ser detta - vad tränade du i när kroppen växte? Var finns det bra men inte allför dyra bh, toppar och byxor att svettas i?

Nike och övriga är ju så hutlöst dyra. Det funkar ju om man använder grejorna i flera år - men när man riskerar att växa ur dem på 2 månader så känns det lite surt.

• Liten med Mindre

insåg just att om man läser så har man ju sett inlägget. Typisk virrig gravid-formulering skulle jag säga.

*flinar lite åt mig själv - språkfascisten, jo pyttsan*

• viktualia

Liten - fast jag hör till dem som inte tror på kolhydratfattig diet... jag kör med lågt kaloriintag totalt sett, men med varierad kost. Det handlar ju till syvende och sist om balans i in- och utflödet!
    Men visst är det facinerande att det går trender i det mesta!

• Liten med Mindre

Och Liten rusar mot ett nytt personbästa i monologinlägg....

Ingen som är här för att stoppa?

Undrar varför sånt här alltid händer på onsdagar?? :?

• Liten med Mindre

Ah, pust, Vickan kom som en räddande ängel!

• Liten med Mindre

Varvar ner och drömmer om goda alkoholfria drinkar på Gondolen. :) Lockar mer än att jobba just nu... och mer än yoghurt.

• Moppy

Liten - kan du inte köpa lite billiga långa ribbade linnen på HM att träna i? Det finns många riktigt bra och långa som kostar 80 spänn typ...

• Moppy

Som ni märker är jag en levande reklampelare för HM idag :D :D

• viktualia

Liten - jag tycker att du ska gå på Moppys linje - billiga H&M kläder går strålande att träna i!

Själv ser jag framemot om/när jag blir så smal att jag kommer i riktiga märkeskläder... ska bli mig ett sant nöje att köpa nåt svindyrt klädesplagg!!! Som det är nu består min garderob bara av de stora kedjornas kläder, eftersom dyrare märkeskläder inte finns i tjockisstorlekar... Gränsen går vid märken som Esprit - allt som är dyrare än det är bara att titta i månen efter om man ser ut som jag gör (än så länge).

• Liten med Mindre

Moppy - brukar leta efter träningsgrejor i funktionsmaterial eftersom jag svettas så lätt (=blött och obehagligt i bomull).

Men det kanske finns lite billigt sånt med på HM. Ska nog kolla in Stadium också, där finns ofta både billigt och dyrt.

Svar på tråden När märker man av det?