• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nu är jag fruL

usch vilken illa särskrivning jag gjorde... gele klump
    hallå frullan ditt ök
    geleklump

nåja....

trallalllallallalalla

var är ni mina trådisar....
    följde alla med snartis hem och fikade på balkongen eller
    aha
    vilken ide!
    jag vet ju var du bor
    kanske ska jag våldgästa
    ha ha ha
    beware of a frightning invasion of the fearful fruLla

eller inte....
    kanske borde man jobba....
    fast....
    är godis sugen så det kryper i kroppen....
    vad göra????
    har bara frukt....
    och frukt är INTE godis
    hatar det uttrycket....
    hmmmm
    vill ha dajm
    fast jag blir såååååå dålig i magen av det....
    vill ha.....
    ALLES

• viktualia

ååååå FruLlis - mer pladdrigt FruLlispladder till folket säger jag bara!!!

har verkligen saknat ditt tokprat när du grävde ner dig i för mycket jobb!! fattar du det????

jag är här.. och inte på Snartis balkong. sitter på jobbet gör jag och ögonen går typ i kors. är bara SÅ JÄVLA TRÖTT men har inte tid med det. kan inte dricka kaffe, för då kraschar magen. vill mest rymma hem......

blääää på trötthetsattacker!!

heja FruLlans knasprat!

• Liten med Mindre

Är också trött - och har ont av svullen mage. Eftersom den svullnar oavsett vad jag äter - så blev det en Magnum cappuccino - eller nåt sånt - till efterrätt. Enda sättet att få i sig kaffe - ihop med choklad. :D

• Liten med Mindre

Och idag längtade Mindre efter glass med choklad - så det var bäst att passa på. :D

• viktualia

Liten -intressant att du klarar kaffe om du äter choklad till. Själv har jag insett att jag inte tål bryggkaffe gjort på för kallt vatten och så länge jag håller mig undan sånt - så går det hyfsat att dricka små mängder "riktigt" kaffe!

• nu är jag fruL

åhhhhhhhhhhhh vad jag vill ha glass!!!!!!! Den enda låglaktosglass som GB har är ju med kex så för oss som inte klarar gluten så är det en jävvla nitlott. puckade GB vad tänkte de på????? Pigelin och isglass är ju gott.... men inte tillräckligt fett ,,,,,

vickis
    ha ha ha
    tur attd et finns knäppisar som uppskattar rent och skrät skitsnack
    ha ha ah

det verkar dock som du tagit över mitt jobb maraton eller? Blev du kvar jätte sent igår????

åhhhhh
    nu blev jag sugen på Dumle lakrits. Finns den kvar?

det verkar som jag MÅSTE pallra mig ut och köpa godis snart....

• nu är jag fruL

stackars vickis som inte klarar kaffe... kaffe är sååååååå gott.
    Gärna Latte

Av riktig latte pruttar jag som en flodhäst

• Liten med Mindre

Vickan - jag tål säkert att dricka kaffe också. Men det är så hiskeligt äckligt. :D

Men kombinationen av små mängder kaffe blandat i choklad funkar utmärkt när jag är på det humöret. Fin brytning till chokladen. Och den här Magnum-glassen var riktigt bra faktiskt. Liksom KitKat Cappuccino som också finns.

• Liten med Mindre

Stackars dig FruLlis - som får så svårt att hitta godsaker. På gott och ont dårå. Ibland gör glassföretag såna otroliga missar. Som GB till exempel. Goda glassar försvinner till förmån för extra sötsliskiga varianter. :(

• Storasystern

Moppy, måste bara säga att det är skönt att det är någon mer här som vill veta kön på bäbisen i förväg! Alla verkar så nöjda med att vänta till den kommer ut. Jag tycker om att förbereda mig lite så vi kommer nog också att ta reda på vad det är för sort (om det går). Fast jag har en hel månad kvar till det "stora" ULet....

Vickan - kan inte annat än instämma... Sitter här och försöker hålla upp ögonlocken... Det är inte lätt minsann - tur att vi har tandpetare i labbet, det borde funka! :)

I barnvagnsdiskussionen har jag absolut ingenting att tillägga. Jag vet _ingenting_ om barnvagnar. Och inte mannen heller! Så det blir intressant. Moppy, du kan väl stoppa in din statistik i ett excel-ark så kan vi andra få låna när det är dags?? ;)

Svar på tråden När märker man av det?