• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

Moppy: aha då är det urban Jungle som är merpart trehjulingar. Blandar hela tiden ihop dessa
    Håller med om marknadsundersökningar, vi vägrade köpa tex billig vagn via nätet.
    Har kompisar som gjort det och nu är de inne på sin 4:de vagn så då är de ju uppe i dyrare summa totalt än oss.
    Kändes viktigt att köpa vagnen i en affär i närheten om det skulle bli problem.

• Snart så....

Liten: matvanorna går tillbaka till normalt fast man kommer nog vara sugen på lite udda saker under hela graviditeten.

• A.M.

Moppy: apropå vagn - mät och kolla om inte Teutonia (Fun) går in i hissen. Vi har en liten hiss och vagnen + jag går in. Plus mannen om vi är på det humöret. Och då är hissen verkligen liten!

• A.M.

Snart så: Cravinggissning:
    är det nyttiga (typ fullkorn och avocado-) mackor du är sugen på: KILLE
    Är det mer vittbröd med smör: TJEJ

• Snart så....

AM: ja då är det en tjej :D

Hahaha snacka om att vi gör reklam för Teutonia FUN på tråden...

• Moppy

Ja jag får nog kolla in denna Teutonia som alla snackar om ;)

Snartis - jag tror man kan se könet redan innan v 19 om man har tur. Vet inte hur mkt de kommer "leta" efter könet på rutin UL dock. Om de inte kan se det eller vill tala om, får vi väl boka ett privat 3D UL senare. Vi vill verkligen veta vad det är! :)

• Snart så....

Aha, om man jämför vanligt UL med 3D så tror jag helt klart att det är lättare att se på det. Det är jättehäftigt att se bebisen i 3d :)
    Privata Barnmorskor samt Tittut har 3D som ett tips :D

• Snart så....

oj vad lugnt det var här idag när man väl har tid att hänga här

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    Nu är jag tillbaka från möte.

Kokos: hoppas conny visar sig från sin bästa sida där inne

ahhhhh
    vilken härlig barnvagnsdiskussion det blev. Men vad säger ni, duo eller kombi?

Cicci och snartis: jag träf´fas gärna någon dag och kollar barnvagnar och prylar. Lite trevligt virrande på stan verkar bra. Jag behöver hjälp såd et skriker om det gå i affärer är liksom inte min grej över huvud taget....

Lappis: fy faaaaaaan vad avis jag blir. Sitta på uteservering och dricka vin elelr öl är det jag drömmer om nuför tiden JÄMT. Min kropp håller på att bli knäpp efetr vin och babbel på uteserveringar. åhhh vad härligt det lät emd lite bakfylla. och det är rätt, gör det nu för snart är det kört i 9 månader för din del också, bara så att du vet

Jag vill verkligen inte ta reda på boris kön än. Det är så himla spännande att inte veta. Tänk vilken belöning efter flera timmars jobbig förlossning att ÄNTLIGEN få reda på vad den lille verkligen är.
    Men vi är alla olika.

Näe ni nu måstejag gå och äta. Hålelr på att svälta ihjäl som vanligt.

• nu är jag fruL

hejsan snatris gumman
    jag är här i allafall
    men som sagt på väg till maten. Ska dui bege dig hemåt snart?

Jag tror oroande nog att nmina cravings tyvvär luigger åt det fetare och sötare hållet. och då enligt AMs teori skulle indikera på en tjej lääääskigt

men å andra sidan har jag ju knaprat morötter som besattn och även spenat och broccoli.... så jag har haft dubbla cravings. vad blir det då???? en hermafrodit

Svar på tråden När märker man av det?