morrn morrn tjejer
Hoppas att ni all har det bra denna strålande morgon.
september.
Usch gumman vad jobbigt att vara ur fas! Det är inte alls en kul känsla att ha viljan att göra bra saker men inte orken. Jag känner igen det från mig själv för ett gång år sedan. Precis som AM skriver så vill man göra allt och lite till och dessurom så vill man göra det bra. MEN det går bara inte, orken, kraften och energin finns bara inte där.
Med tanke på att du dessutom ovanpå orkeslöshet råkat ut för ett X så förstår jag än mer att kaften bara inte finns.
Jag tror att du måste göra precis som AM skriver. Försöka se det positiva i din chefs erbjudande. Han tycker tydligen att du är så bra och duktig så han vet att får du bara en chans att ladda dina batterier nu så kommer du hitta din kraft igen och åter vara den super duktiga kämpe som han vet att du är. det är bara just NU som du och din kropp inte är i fas.
Så se detta som en chans. Din chef är tydligen så klarsynt så han ser att du behöver en break just nu. och han är tydligen också så pass smart så han inser attd et är bättre att du får ett andningshål nu än att du kör på i samma takt vilket kanske leder till en långvarig och för honom dyr sjukskrivning om ett tag.
Näe tjejen. Ta chansen att varva ner, jobba mindre, koncentrera dig på dig och ditt eget liv och låt jobbet gå på sparlåga till årsskiftet. SEN kan du bevisa för chefen att han hade rätt och gjorde rätt som gav dig den här chansen.
men utnyttja den, VILA!
KRAMAR i mängder!!!!!!
Här kommer jag in och bara monologbabblar i evigheter så här på morgonkvisten
men jag är vel en sån sort antar jag.... jag slet själv ut mig för massa år sedan och tvingades ta en paus om var sååååååå behövlig. Efter det vart allt och lite till bara bättre.
Annars så är jag trött men håller på att vända tillbaka dygnet. Jag är fortfarande inne i jobvb svackan dock. Jag vill bara att det ska vara sugusti så jag får gå på mamma ledighet.
Trist att känna så, men det blir säkert bättre igen när jag väl vänt tillbaka dygnet och fått lite energi.
Vattengympan igår var skön. Fast jag måste säga att jag verkligen VET varför jag inte klarar av att sporta i grupp. Näe jag är helt enkelt inget flockdjur. Klarar inte riktigt flås i grupp. Kanske därför som ridning verkligen är mig grej. det är ett samspel med en häst och inte flockmotion.
men det var skönt ändå. men det var tyvvär sista gången. Hmmmm vad ska man nu hitta på.
Nå väl, först ska jag dricka kaffe
pusssss