cissi - härlig inställning! självklart ska du gör allt du orkar medan du orkar!
jag hade tvättstugen samma dag som jag åkte till bb m dottern bar tvättkorgar upp o ned 3 våningar hela dagen (vi hade stortvätt) sista gången tyckte jag det var lite tungt så jag vägde korgen som vägde 15kg! sen när vi åkte in till bb (blev ditsänd av Bm pga tidig vattenavgång) så var vi helt inställda att gå ut på en klubb en sista gång så jag var sminkad oc uppklädd efter det, men då vi kom dit så satte de på mig en värkmätare och sa att lilla du, du ska inte gå ngn stans du e öppen 1cm och har värkar för fullt även om de inte är så starka än - snopet!
den graviditeten mådde jag super och sen när mina vänner var gravida kunde jag inte för mitt liv förstå deras klagan hit o dit - det var ju så enkelt att vara gravid och göra allt man ville.
och det är det - OM man mår bra, inte bara fysiskt utan även psykiskt och om barnet e efterlängtat - då mår man oftast riktigt bra och grejar allt man företar sig- som du sa det är väldigt mkt en fråga om inställning och att gilla läget.
som jag, jag har inget emot att vara gravid för det gick bra förra gången, men att föda barn -det var det som gick mindre bra - trots att jag gillade läget- och det är det som jag inte vill göra igen bserat på en gammal erfarenhet (jag vet vad de sa innan och jag vet hur det gick - 2 helt skilda saker)
men visst e det bra att tänka positivt, jag har tom börjat tänka om ang att föda barn bara genom att höra andras inställningar - och det är oerhört stort för mig.
nu skajag gå hem och vara mamma, dottern e hungrig efter att ha varit o badat halva dan, tjingeling