• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Jaaa - en dejt med lite god mat när nu vädret beslutat sig för att bli jobbvänligt igen!

• Lapinette

Frullan - vad har hänt? Så här mycket har du inte skrivit på evigheter. Har det lugnat ned sig på jobbet eller har du helt enkelt tröttnat?

Lappis mår bara bra. Kände verkligen av min ägglossning denna gång..eller så var det inbillning. Man känner ju så himla mycket, ja ni vet hur det är. Vet att en insemintion inte garanterar någonting men tror ändå jag kommer bli rejält ledsen vid Midsommar om det inte tar. Försöker stålsätta mig.

• Bröllopstokiig

Frullan: Magen har sjunkit och blivit "mindre" antagligen för att barnet har ändrat ställning och lagt sig till rätta djupare ner nu, fixerat sig.. Japp gått in i vecka 36 nu 35+0... Ganska sjukt, SF måttet var förra veckan 33 idag 30, så litet var det för 6 veckor sedan.... ja ja ja han mår bra, och jag med, jag mår verkligen sjukt bra.
    Stackars alla som har problem med svullna fötter och andra kroppsdelar och illamående foglossning och ja gud vet allt, jag har bara väntat o väntat på att jag skulle åk på ngt, men det har jag ju inte (direkt i allafall )

CONNY hur måååååååååååår du lille bus unge??? Jag hoppas att de hittar en SONNY i morgon med! ha hahaha Lycka till kokosen! (inte den jag har mellan benen utan du KOKO nu då).

Liten, du tappar du hår nu eller? Verkade som så i ditt inlägg, jag har fått mer hår på huvudet, benen och andra ställen har lugnat sig tack o lov, för det är svårt att raka sig nu *fniss*

Shit, jag måste kavla ut degen nu!

• _koko_

FruLlan - ahaa, det är därför jag varit lite tung i bröstet de senaste dagarna - passiv rökning från conny! Den lille rackarn...

Såååå cooolt att man kan se så mycket på UL!!! Jag hade en enorm svart kalufs när jag föddes, sen trillade det av och jag blev linblond. :D

• _koko_

Väldigt k*nky (tror det var det ordet som fastnade) att du vill ha mig mellan benen, cicci! Hahahahahahaha.....

• A.M.

_koko_:
    Läste nyss in mig på dagens inlägg - dina cravings pekar på ... POJKE! Men det trodde vi kanske redan, är det inte han som är Conny?

• nu är jag fruL

Näe jag har absolut inte mindre att göra påå jobbet, snarare tvärtom. Men jag saknar motivation för tillfället. Jag gick in i ledighetskoma i helgen. Det var verkligen sååååå sjukt skönt att vara ledig. Jag har ju till och med jobbat helger de senaste månaderna så det var först nu jag kände hur jävla skönt det var att få vara ledig.
    Jag kan säga att det gav mersmak?.

Jag borde som sagt jobba men hänger hellre här med er. Fannnnn jag har ju saknat er.

Åhhhh nu blev jag toksugen på kanelbullar. Å att baka. Jag har inte bakat på ?. Ja sen tonåren. Herre guuuud.
    Jag ska nog inviga vårt nya kök med bakning när det är klart. Vilken grej.

Kokosen: klart conny röker
    Han är ju gangster, och jag hoppas som cicci att han har sällskap därinne av sonny. Vilket röj 

Cicci förresten du ska möjligtvis inte på vattengympa på söder va? Jag ska nämligen det idag. Sista gången, jag hann ju bara två innan de tar semesteruppehåll. Men jag funderar på att fortsätta vattengympa fast då inte direkt för gravida och på eriksdalsbadet. Men vi får se. Såååååå kul var det inte?.

• nu är jag fruL

aporpå kön
    vad oväntat det skulle vara om cicci fick en flicka. På något sätt har jag ställt in mig på att kickn är en kille.
    som boris för han måste ju vara en kille.
    ALLT tyder på det!

• nu är jag fruL

AM
    stämde dina teorier om cravnings på livia?

• Lapinette

Frullan - visst är det härligt att vara leeeedig!!!! Tyvärr blir det inte så många veckor i sommar. Sånt man får ta när man sticker söderut på vintern.

Svar på tråden När märker man av det?