• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nu är jag fruL

jag instämmer dock i lappis och mindreas klago sång över den här dagen.
    Sååååååå seg och tråkig .....

usch jag är så jävla trött hela tiden. Man vände ju på dygnet rätt rejält i helgen och vi har inte vänt tillbaka än. jag skulle behöva sova....

Dessutom så är jag så sjukt utråkad på jobbet just nu. jag vill bara vara ledig, ledig och ledig. jag har inte alls lust att jobba.
    Två månader till....
    hur ska man orka?

• Storasystern

Vickan - sjysst läge på huset! :) Fast det rosa teglet kanske man kan vara utan?? ;)

Frullan - jag kan köpa en pizza åt dig på vägen hem och skicka över - funkar Fedex??? ;) Var finns pizzerian??

Liten - jättefint hus! Funderar ni allvarligt på hus eller är det bara lite leisure-tittande?

• _koko_

Mmmm, jag har spaghetti puttrandes på spisen... Med lite köttfärssås till det ska nog även min hunger stillas. :)

Har ni tänkt på vilket mysigt ljud kokande spaghetti har? Eh, nä, inte det, nåja... :D

FruLlan - eller hur!! Nåt måste ju vara allvarligt fel, man kan faktiskt inte vara SUGEN på sånt! :D

Liten - jag som aldrig får feber, hur hög är "hög" feber? 38 grader kan ju inte vara särskilt högt? 39 grader låter lite högt, är det det?

Jag är också helt sjukt sugen på pizza (vilket talar emot mitt fett-uttalande tidigare ), trots att det för mig bara var ett halvår sedan jag åt det... Fast vi brukade äta pizza nästan en gång i veckan, så det har ju varit en rätt stor omställning för mig ändå... Nu när jag aldrig är bakis har dock den stora anledning försvunnit. :D

• nu är jag fruL

hej syrran
    aha....
    anar jag en huddingebo här eller?+
    eller kanske jobbar du i huddinge....... hm så är det nog.

den pizzeria som gör glutenfria pizza finns i stuvsta... men jag tror inte fed ex funkatr faktiskt.

MEN det är tanken som räknas så jag tackar och bocka och bugar det var snällt att du erbjöd dig

näe ni
    nu ska jag gå på möte....

• _koko_

Stuvsta är jättefint, där har jag bott! Gamla området "bakom" pendelstationen är supermysigt, där hade jag gärna köpt hus. Fast man kan nog inte hysa grisar och hästar där fruLlis... :D

• Liten med Mindre

Storasystern, vi vill hitta ett hus. Men eftersom vi kommer få plats ett tag till i lägenheten är det ingen brådska än så länge.

Vi tappar alltid lusten efter ett eller två trista hus till skyhöga priser. :D

Och eftersom vi helst inte vill ha kedjehus eller radhus så är ju de flesta lite dyrare...

Men nog vore det skönt att kunna ha ett separat barnrum! Vårt sovrum är trångt redan nu, och mer än en korg för första tiden blir trångt.

(Förresten drömmer maken om att snickra en vagga eller liknande, givetvis med en massa fiffiga tekniska finesser. Någon som vet var man hittar ritningar?)

• Liten med Mindre

Vickan - jag googlade fram samma sida. Efter att ha sorterat bort ett ton båtvaggor. :D

• _koko_

Liten - vad ska han ha för finesser på den då? Ska den vara självgungande? Ha skalman-armar som byter blöja? Eller tänker jag kanske på uppfinnarjocke? Nappradar kanske? :D

Svar på tråden När märker man av det?