• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Storasystern

Koko - alla dina förslag låter toppen! Fixar din karl en sådan till dig??? ;)
    Och i så fall, kan man lägga in en beställning???

• _koko_

Storasyrran - Näpp, det är jag som är ingenjören i vår familj, och jag vill bara ha en traditionell spjälsäng a'la ikea! :D

Däremot har jag tänkt träna sambon till att bli en ypperlig blöjbytare och bebisbadare! :) Han är superäckelmagad, så blöjdbytandet kan bli en utmaning...

• Storasystern

OJ då, då får du börja den mentala träningen nu! ;)
    Jag kan hålla med honom om att blöjbyten inte är så himla lattjo... Men man vänjer sig nog... :)

• viktualia

Apropå blöjbyten....

Min mamma brukar berätta att det fanns "mammabajs" och "pappabajs" när brorsan och jag var små. Pappa har nämligen ett VÄLDIGT väl utvecklat luktsinne... fniss fniss...

• _koko_

Storasyrran - Nä, men det lär ju ingen av oss tycka, så därför får vi ju se till att dela på det! Jag har gett mig katten på att jag inte ska bli som många av mina tjejkompisar, som alltid tar barnet när det blir gnälligt, som alltid byter blöjor osv, snacka om att ogiltigförklara pappan!

vickan - hahaha, vilket bullshit! :D

• Liten med Mindre

koko - vi har också några såna kompisar - där hon ska göra allt. Självpåtaget i de flesta fall. Avskräckande i mitt fall. Vill inte ha supermammiga barn. Lite är ok, bara de är lika pappiga så. (Rädd att bli ratad...)

Angående vaggan så ingår säkert gungfunktion, fuktvarning (dags att byta), inbyggt sövande ljud etc. :) Allt styrt av det 8-kanaliga reläkort som är senaste kelgrisen hos min konstruktörsaspirant hemma. :D

Alternativt kan man säkert använda kontrollen till favoritleksaken fjärrstyrd helikopter...

• sweetstreet

Shit Liten!
    Låter som värsta supervaggan! :D

• sweetstreet

Och HEEEEEEJ FruLLan!!!!!! :)

KUUUL att du tittar in i tråden igen! Och härligt att se att du haft det super på dine festival! och att Boris rockade loss sådär alldeles lagom!

• sweetstreet

Koko
    skönt att höra att du mår bättre nu. :p
    Jag har också undrat vart du har varit, men tänkt att du kanske har börjat hänga mindre i tråden sedan plusset.

vad är det för Uppsalabesök du ska på imorgon?
    Är det ngn koll??

• sweetstreet

Cicci!

ÄLSKAR din härliga inställning!!! :) :) :)
    jag tror som du att det mesta hänger på "tänket". Om man tror att allt ska vara omöjligt så blir det omöjligt, men om man tror att allt ska gå bra så kommer det mesta att göra det! :)

Men jag har även en del vänner där det hände lite grejer under förlossningen som man inte kunnat förutse, vilket självklart gjorde att det inte riktigt blev som de hade tänkt sig. Så jag har ändå även koll på ATT man ibland får lägga om sina "planer" något.
    Men som sagt, med en positiv inställning kommer man jädrigt långt!!!!

Svar på tråden När märker man av det?