• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • _koko_

sweet - Skönt att slippa sövas! Hehe, lugnande är nice. Jag fick en halv tablett när jag drog visdomstanden och det räckte gott då. Vid äggplocket fick jag en hel, och var heeelt vinglig sen! :D Sen fick jag... inte morfin... utan... äh, nåt liknande också, så jag kände inte mycket av nånting, blev mest väääldigt trött.
    Tänk att det redan är dags för dig!! Vi sa ju att tiden skulle gå fort, och det har den ju verkligen gjort!
    Blir en vårbebis för er sen då! :) :p

Liten - Vi fick vårt hus billigt bla pga färgen! Men det såg ännu värre ut, det här är ljusrosa va?

• Liten med Mindre

Jo koko, rosa. Inkluderande rosa badrumsinredning som får maken spyfärdig. :D

• Liten med Mindre

Usch -6 timmars pendling per dag. Det blir ju inget liv kvar efter det. Som att bo i Stockholm och dagpendla till Göteborg, varje dag.

• viktualia

Sweetan - 3 timmar enkel resa! Vansinne!!! Jag som gnäller över mina 70 min med buss.....

• Bröllopstokiig

Tjingeling!

Nu har Cicci varit på mvc, det blev att komma tillbaka en timme senare och träffa en doktor eller vad det var, för min kurva hade gått spikrakt ner, alltså såg det ut som ungen hade krympt!

MEN det var ingen fara, jag sa ju att det kändes annorlunda innan idag och det är barnet som nu är helt fixerat NICE!
    OCH döm om min förvåning när vi åkte på tillväxtultraljud, Pick'n väger 2 722 gram och är 6% större än vad han "borde"... oj oj oj NU kan den lille komma när den vill, men de vill så klart sjukskriva mig helt och de ville inte göra vanligt vul också för det de var rädda att de skulle pilla igång mig, ha ha ha... Den 1/7 ska jag har världens tok sex, då är bröllopet avklarat. Jag vill ha sex nu, men maken tror att vi kommer få igång det då
    SEn hade pick'n för första gången hjärtljud över 140!! 142 slag i minuten, tänk om han är en tjej i allafall
    *garv*
    Nu sitter jag hemma o har precis satt till en deg, ska baka kanelbullar, så alla kan komma och fika sen! He he he.. Snacka om att man själv tycker det är nära nu...
    Vattengympa väntar i dag med! Tjohoooo

Hinner inte kommentera allt, utan vinkar till alla och håller tummar för allt från hus till plus till bm besök för vissa.

PUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSS

• Liten med Mindre

Oj Cicci - fixerad redan? Eller det kanske är dags. Pick'n vill väl ut så h*n kan få sova i lugn och ro medan mamsen partar loss. :D

Jag gillar kanelbullar - kommer gärna och provsmakar! *viftar med båda händerna*

Blev lite orolig när du skrev det där första om kurvan. Fast om bebben är fixerad är det väl därför det sprattlas så mycket. Bara benen kvar att röra.

• sweetstreet

Oj Cicci!!!!

Då är ju både du och Pick'n redo nu egentlgien!!!!
    Måste kännas jätteskönt! Att veta att det inte är någon fara OM h*n tittar ut lite tidigare.

Cooooooolt!!!!! :)

• Lapinette

Ahhh ...smyger in här när jag ser att det är OT-inlägg igen. Jag ville köpa ett skilsmässohus i augusti i fjol. Det var i superbra skick men i och med att de låg i skilsmässa så ville de sälja så himla snabbt att huset inte ens gick till högsbjudande utan till dem som kunde flytta in inom en månad. Lite kört för oss som dagen innan hade flyttat upp från Cannes och inte ens hade ett lånelöfte. *SUCK* Kan fortfarande åka förbi där och tänka "vårt hus".

• _koko_

Liten - hahaha, det är bara att komlettera med rosa fluff på toalettlocket!!

Cicci - Älskar dina inlägg, du är ju hög som ett hus!!! :D :D :D Härligt att h*n växer till sig! Ska tänka på er den 1/7, hahaha! :D

• sweetstreet

Koko,
    ja jag har sagt till maken att han nog måste komma o hämta mig från sjukan efter op. Så jag inte vinglar runt här på gatorna som värsta fyllot! :o ;)

Svar på tråden När märker man av det?