I'm back! Och det blev inte alls någon provtagning. Kändes nästan fånigt att ta upp hennes tid, för ju längre dagen går, desto bättre mår jag. Hon var jättegullig och lät mig beskriva hur jag mått och mår och kollade lungor, ögon, mandlar och sånt där. Till slut sa hon att det var klassiska virussymptom, och att jag ska avvakta någon dag och se om jag inte fortsätter må bättre.
Hahaha, hade jag inte varit på smällen hade jag inte ens tänkt tanken på att gå till doktorn, ska jag bli ett sånt där nojjigt våp nu??? :D
Hur som helst var hon väldigt noga med att säga att jag gärna fick höra av mig igen om jag blev orolig eller mådde sämre igen. Mycket bra läkare! Skönt att de finns även här ute i förorten. ;)
Så nu ska jag bara "njuta" av mina symptom till i morgon och hoppas att det går lika bra då!
FruLlis - Harry kom jag nog att tänka på bara för att det bodde en ligist i vårt område när jag var liten som hette harry... Han var några år äldre och vi var rädda för honom... :D
Liten - Ser ut som ett suuuperfint hus! Och hässelby villastad är ett väldigt populärt område, så det låter verkligen som ett lockpris! Vi köpte vårt hus genom en ERA-mäklare, och hon var en riktig klåpare, det kanske är nån slags trademark för dem? ;)
Köper ni det kanske vi ses i krokarna i sommar, sambon har släkt där!
AM - jag har fortfarande inte kommit på några cravings! Eller, surt godis äter jag rätt mycket av... Fet mat klarar jag inte alls. Sambon ville göra stuvade makaroner häromdan vilket jag normalt älskar, men nu fick bara tanken det att vända sig i magen på mig... Hamburgare ger mig samma känsla.
Ska ikväll göra böngryta med råris, för det längtar jag efter, låter det inte helt galet??