• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • viktualia

Liten - förutom att det var oljeuppvärmning ser inte jag heller något fel. Olja är ju dyrt och borde väl bytas mot nåt vettigare typ fjärrvärme/bergvärme eller så.. och det går ju på några kronor det också...

Superfint hus! Precis ett sånt som jag vill ha!!! Fast kanske inte just där.. hm... och helst för 2 mille mindre... hi hihi!

• Lapinette

Liten - superfint hus och med pool!!! Utgångspriset var ju inte alls farligt. Vad är det för fel på huset ?

• Lapinette

Hi, hi...ser att vi har lite olika tänkande gällande priser Vik.

• Lapinette

Och som vanligt poppar jag upp här när det gäller OT-inlägg.

• viktualia

Lapinette - fniss fniss.. japp.. men så bor jag i en billig håla också... hi hi...

Och jag lovar att min inställning hade varit en annan om jag bott kvar i Sthlm!

*fnissar*

• Liten med Mindre

Ja - det var just det där - vad är det för fel på huset...

Visst finns det potential, gillar området. Men vi ser ju redan en massa utbyggnader och ombyggnader vi vill göra. *sedlarna singlar iväg...* Det är ju inte jättestort huset. Kanske ont om förvaring?

Nåja, vi får se. Kul att hitta något som ser acceptabelt ut i alla fall. :D

• Tinga

Jättefint hus, Liten! Det är min önskedröm att få bo i ett sån't där gammalt hus, men det känns som att kommer att förbli just en önskedröm, för i Lund får man inget sån't hus för under fyra miljoner.

• Liten med Mindre

Vickan - fin utsikt. Det ser ut som om det finns en del att göra där med. :) Det rosa teglet är väl lite synd att de har valt dock. Svårt att åtgärda. (Gissar att det märks att jag inte gillar rosa hus. :))

• viktualia

Liten - jaa det rosa teglet kommer om inte annat få min pappa att må illa.. ha ha ha ha.. EXTREMT fult måste jag säga, men huset var hyfsat i övrigt. Undrar vad man kan göra åt ful tegelfasad?!?!

Svar på tråden När märker man av det?