• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

koko - första veckan jag började känna symptom angående mat ville jag bara äta soppa. :)

Nu gör jag sånt som jag aldrig skulle gjort tidigare - föreslår middag på grillbar och beställer in hamburgare med pommes. Är nog inte riktigt klok - när det fanns fiskspett att välja på. Men fisk går inte hem än tyvärr. :( (Hade nog inte överhuvudtaget gått in på grillställe i vanliga fall. :D)

Hässelby är inte så långt bort - mer centralt är Tyresö i alla fall. Och för mig "rätt" sida Stockholm, där jag är uppväxt.

Gissar att priset är lockpris - men även de brukar ligga högre tycker jag. *misstänktsam*

Frejis - passa på att göra en massa skoj sommarsaker så ska du se att BIM kommer snabbt och utan att du hinner tänka!

• Liten med Mindre

koko - jag hade nog också nojat över 39-graders feber med pyre i magen.

• nu är jag fruL

hejsan frejan!
    vinkar tillbaka

Kokos'
    vad skönt att du känner dig bättre! och det är vel bera om det bara är något virus och inget värre. jag tycker attd et var helt rätt att kolla upp det. Du är ju likosm inte ensam i kroppen längre...
    Dessutom var det bra tt du giock till doktorn. jag trior faktiskt att du är ALLVARLIGT sjuk!!!!!
    längta efter råris
    du måste ju minsta vara dödssjuk
    välja det framför stuvade mackaroner....
    oj oj oj

näe du det är minsann inte normalt.

usch vad jag är hungrig, nu måste jag minsann gå och käka. Jag har en extrem pizza längtan just nu.- kan kanske vara för att jag inte ätit pizza på 10 år.
    Det nmi det är fanimej synd om mig!!!!!!

men glutenfri pizza är inte det lättaste att hitta ska jag säga. mig veterligen finns det bara 3 pizzerior i stockholm som gör glutenfria pizzor och de ligger alla utanför stan.
    hallå man vill inte åka till huddinge för en pizza
    näe det är ju för faaaan snabbmat det ska vel inte ta enm timme att åka och hämta den!

hoppsan vad det hettade till. jag tror tanten behöver käk

vi hörs
    puss

• Liten med Mindre

Det börjar kännas som om den här dagen blir jättelång. Även utan vilda sparkar i magen vaknade jag vid 3 och kunde inte somna om förrän halv 6 eller nåt.

Men nu tror jag det svalare vädret kommer kyla ur lägenheten ikväll, så att det blir drägligt. :) Längtar!

• nu är jag fruL

mindre:
    aha
    närmare än tyresö där ser man...
    Som sagt jag är heeeelt borta när det gäller den sidan om stan.
    men jag har också hört attd et är fint där så kör vet ja.!!!!

spännande. och åk dit hur som helst så får ni ju se med egna ögon om det finns så mycket att vara misstänksam över.

svårt....

• Liten med Mindre

FruLlan - du kanske kan beställa halvfärdiga pizzor att ha i frysen nästa gång du passerar Huddinge, och grädda hemma? Fast det hjälper ju inte på kontoret förstås.

*kliar i huvudet*

Undrar i smyg hur du sen får dem att göra de glutenfria pizzorna med laktosfri ost. Eller skippar du ost helt?

• Lapinette

Liten - håller med...denna dag blir jättelång. Varmt kontor och supertråkig arbetsuppgift som jag bara draaar mig för att göra. Visst är det lätt att slinka iväg och göra annat när man ska utföra en tråkig arbetsuppgift?

• Liten med Mindre

Förstår inte vad du menar Lappis. Jag slinker väl inte iväg och gör annat? :? Det är mina fingrar som slinker iväg...:D

• Liten med Mindre

"...och en slank dom hit...och en slank dom dit...och en slank dom in på BT!"

*nynnar*

• nu är jag fruL

ahhhhh
    har kastat i mig lite mat... gott och är mätt som en säl.

mindre:
    Jag kör då med ost på. I hårdost är det mesta av laktosen nedbruten sen kan jag fuska med små mängder laktos utan föööööööör allvarliga konsekvenser.
    men det känns jkobbigt att åka till huddinge....

ahhhhhhhhhhhh

Nu har Boris hicka igen. det känns så himla skumt och är liiiiite små kosntigt ibland. Men samtidigt lite kul....
    Värre är det med de träffsäkra sparkarna på urinblåsan....
    Nåjka livstecken från borren är ju alltid kul trots allt. jag är såååååå nyfiken på hur han ser ut.

Svar på tråden När märker man av det?