• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Nä nu msåte jag försvinna en stund.

Ha det gott alla och sköt om er!
    Tittar in lite senare....

• Lapinette

Ni skriver ju snabb här inne att mitt inlägg inte bara är OT utan otroligt OFF och gammalt.

Cissi - låter underbart, både med bebben och bullarna!!!!

• Bröllopstokiig

känns verkligen som att ha en kokosnöt mellan benen ha ha ha
    så tänkte jag på kokosen här i tråden o skrattar för mig själv *asgarv* snarare....

• _koko_

Lappis - verkar som att tipset är ett bra tips då! :)

Måste säga att nu när jag mår bättre känns det rätt lyxigt att bara vara hemma. Fast jag missade ju hela toppenhelgen, och nu är solen borta, bra tajming!! :[ Ska nog ta mig en tupplur snart tror jag, är lite trött. :)
    Hoppas på att få bjuda hem mamsen och papsen och ha goda nyheter att berätta i morgon kväll...

• Meddelande borttaget
  • _koko_

Shit, jag fastnade i filtret när jag skulle svara cicci! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

• Bröllopstokiig

Liten, ja det är därför han är fixerad som jag har haft mensvärk o lite annat smått och gott, han trycker på neråt så det känns som man har ngt mellan benen... sen sprattlar han med sina ben, för de flyter väl omkring lite fortfarande.
    oj glömde säga att hon kunde se massa hår på UL ingen skalleper här inte!!!!!! Phuuuuuussssssstt jag var lite rädd att han skulle bli lik sin pappa när han föddes, maken var kal men vår hade massa hår JIPPIE

• Liten med Mindre

Hmm...som det håller på hos mig är det mamsen som kommer vara kal på huvudet när Mindre kommer. :[ Ska man sen tappa ännu mer när man ammar så...

Fast som allting annat bökigt så stabiliserar det sig nog snart ihop med hormonerna. Det blir ju inte varmt av en massa kalufs i sommar i alla fall. :D

• nu är jag fruL

Hejsan galningar

Usch vad jag vill vara ledig. Tänk att det är så beroendeframkallande att ah några dagars ledighet.

Cicci:
    Usch du skrämdes lite där med kurvan som pekadse neråt. Men det verkar ju inte vart någon fara.
    Jaha pickn har beslutat sig för att det börjar bli dags att komma nu. Hmm vad är du i ? v 36? Men klart , knip ihop ett par veckor till, det är säkert bara bra och så hinner ju du gå på bröllop också. Jag gissar att du bad läkaren flyga till nåt varmare ställe när han föreslog sjukskrivning
    Ha ha ha
    Fast jag måste erkänna, så less som jag är just idag så skulle jag nog tacka ja till en sjukskrivning. Fast i morgon säger jag nog annorlunda.

Åhhh jag älskar också kanelbullar men jag gissar att du inte bakar på glutenfritt mjöl?.

Kokos: åh vad spännande med VUL och jag är helt säker på att conny mår perfekt. Han sitter där inne och kedjeröker och dricker hembränt, om bebisar nu kan göra det.Och du har ju så extremt tydliga grav symptom låter det som. Såååå kul. Just att vara hungrig hela tiden känner jag så väl igen. Det har ju varit mitt enda riktligt tydliga symptom.

Sweetan. HEEEEEEEJ gumman!
    Kul att se dig. Och vad skönt att slippa sövas! Jag tror som kokosen att det blir ett vårbarn för dig.

Lappis: hur mår du gumman efter insemination och dylikt?

Är det för resten inte dags för en tråddejt snart?

• Lapinette

Liten - du får köpa en fräsch peruk . Själv funderar jag på att äntligen klippa den där pagen (PAGE, var är du??!!!) OM jag väl blir gravid. Fattar ni tjejer, hur många OM det finns när jag funderar på framtiden *SUCK*.

Svar på tråden När märker man av det?