Godmorgomn godmorgon godmorgom i tråden!
Sitter hemma och "jobbar", så jäkla nice. Ska iväg med jobbet på aktivitet och sommarfest i eftermiddag, så jag valde att vara hemma nu på morgonen i stället.
September, håller med de andra tjejerna, men jag förstår dig såååå väl och känner igen mig i din reaktion!
Frullan: Darling, jag gick in på Babyland och babyproffsen i stan på vägen hem från jobbet och hämtadebroschyrer och sen satt jag en kväll i badkaret i lugn o ro och kikade på vad jag tyckte var bra eller ej. Det finns massor, i de där broschyrerna, men jag fokuserade på barnvagnen då. Jag blev mämligen så stressad när jag var i barnvagnsaffären, så det funkade bäst för mig att kolla i lugn och ro och sen bara beställa.
En del har vi nu precis köpt på Ikea och sen skötbordet på blocket. Vi har nästan ignenting, utan köper sen efter behov. Bilbarnstolen lånar vi av kompisar.
Kick'n verkar vara skvatt galen Snartis
ha ha ha... min hickar i och för sig en hel del med, men den håller inte igång 24 h
Förhoppningsvis har h*n gjort sitt pass i magen o sover mest när han väl är ute
Jag kan inte fatta att min bebis redan väger 2 722 gram, shit! De sa att den är som en bebis i vecka 37!! :-0
Jag trodde jag hade en liten bebis i magen för jag tycker inte att jag själv har så stor mage
Men men jag har sagt det för, den har lagt sig längs ryggraden på ngt sätt
Jaha, ska man ha brallor idag kanske, verkar vara lite kallare? Någon som varit ute?
Om du vill kan vi ta en sväng på stan Frullan nästa vecka?