• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Jaaa! VIIIIIN! Det är också Mmmmmmm!!!!

Drack igår men är som tur var inte alls Lappis-bakis idag! Skönt!

En annan kan ju dricka med måtta!!! ;) ;) ;)

• sweetstreet

Fast vickan jag tycker det verkar vara svårare med skalet på eftersom det ju måste bli mer friktion då????

• sweetstreet

Näe nu ska jag sluta babbla på om bananer! Herregud! Hur gammal ÄR jag egentligen!!!!!!!!!!!!!??????? :o :o :o

• Lapinette

Sweet - jag är inte van längre efter två vita veckor och väldigt lugnt sen dess pga insemination etc. Jag tror det var det som gjorde att huvudet kändes tungt imorse och så den där nyttiga salladen så klart.

Tror inte jag har några sympton. Just vid ägglossningen kände jag av men nu är det lugnt men självfallet hittar jag lite symptom här och där. Liten påstod att min minneslucka från igår kan vara ett tecken och om mornarna har jag nästäppa...fast det har jag nog jämnt. Så nääää, tror jag är normal.

• sweetstreet

Förresten Lappis-Gumman!
    Ja just du med raggsockstungan och technodunkande skallen!!

Har du redan dansat iväg från BT??

Jag fick ju inget svar på min symptomfråg??
    Eller håller du medvetet tyst för att lura tanten? *viskar* :?

• sweetstreet

Oj du hann svara!!!

Men Lappis!!
    NÄSTÄPPA!!!!!!!

låter verkligen verkligen jädrigt plussitivt!!!!! :)

• Lapinette

Är obotligt dålig på att viska men jag tycker BT är segt just nu eller så är det min stackars dator som är trötter.

När är det du ska till Stockholm? Själv har jag suttit och kollat in västkusten hela dagen.

• Frejis

Lappis - nästäppa är symptom till 100%. Cicci hade det och någon annan om jag minns rätt.

Jag fick en liten rosa blödning ett par dagar efter inseminationen, men det var nog ingen nidis. Förresten så skulle jag ju inte känna efter den här gången ;)

• vårbrud2008

sweetstreet
    Ska göra ett UL veckan efter midsommar då jag är i vecka 12. Skrev in mig hos BM förra veckan, v 9, fast man egentligen inte får skriva in sig förrän i vecka 12. Fick även tjata för att få ett tidigt UL, fast min läkare sa vid missfallet att det inte skulle vara några problem.

Vi bokade även en hjärtkoll i juli och ett UL till i augusti.

• sweetstreet

Minnesluckor - symptom??

Oj! Då har jag nog varit konstant gravid de senaste åren..... :o
    För jag känner mig ofta allmänt förvirrad och glömmer saker hela tiden.

Svar på tråden När märker man av det?