• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nu är jag fruL

BS
    usch vad trist att du inte känner att du hittade en bra BVC. Finns det inga fler i närheten som du kan byta till? det borde vel gå.

jag hade ingen aning om att det kunde blöda på flickor... ja ha där ser man.
    men vad skönt att du inte behöver oroa dig för det. Se till att få tag på en ny BVC som du känenr dig trygg med och som kan besvara dina frågor. det finns ingen anledning att gå och vara orolig utan kräv bra vård.

snartis
    glassskålshållare
    aha
    det är DET den är bra för....
    Jag kan inte fatta att magen ska bli större än det här....
    otroligt....

kokos:
    åhhhhh jag är sååååå glad för conny så du kan inte ana det! och så glad för att ni ska berätta för för'äldrar osv. ihhh vad kul.
    och tänkt inte på det där emd missfall osv det är bara skadligt att oroa sig. det komemr gå bra det VET jag. Boris ser redan fram emot att få bli knuffad av gangstern conny

vart är cicci förresten? och hur blev kanelbullarna????

vickis: skulle lugnt suga i mig en flarra vin och skippa alla jävla bananer
    det är DET jag ska göra när borren ploppat byta alla bananer mot vin. Eftersom jag äter massa bananer nu som mellanmål sov så komerm jag vel vara full jämt om jag ska dricka ett glas vin för varje banan

mindre: jag har inte heller riktigt fattat att jag är vare sig gravid eller ska få barn. elelr nja gravid har jag BÖRJAt förstå. men att jag ska bli mamma och få barbn. det fattar jag inte alls.
    swå det är inte så konstigt att du inte fattar än. det kan ta tid.

snartis
    kan inte du gå med mig och shoppa nån dag. jag vet att vi pratade om det förut... eller var det kokos???+
    näe det var nog båda. Förvirrad JAG????
    nåja jag skulle bhöva nån som knuffar farm mig.
    detb är såååååå tråkigt att shoppa kläder....

• Liten med Mindre

Cicci försvann på någon företagsaktivitet under eftermiddagen. Och bullarna höll hon tyst om.

Om någon på shoppingrunda besöker second hand affären vid Rådhuset får ni gärna lämna rapport på innehållet. Nyfiken på billigare kläder, framför allt till vintern sen.

• Lapinette

Frejis - hur mås det? Har du hittat några sympton? Jag vet att jag hittade ett igår på fyllan som jag berättade för min väninna och sen asgarvade vi båda två. Skittrist bara att jag inte kommer ihåg vad det var idag?

• Liten med Mindre

Frejis - märker att du smyger omkring här lite i det tysta.

Ska du med och pröva SATS aerobics imorgon? 17.30 Zenit? Passar nog för "nybörjare" som mig. :)

Eller någon annan Stockholmstrådis som vill hålla mig i handen?

• Liten med Mindre

Lappis - minnesluckor är ett utmärkt symptom. Men det kan ju även bero på andra saker...

• Frejis

Liten - har bokat upp mig för Muskel kl 18.30. Följ med mig dit i stället! :) Har du gått på aerobics förut?

Lapinette - noll symptom. Inga känningar i brösten, ingenting i magen förutom behovet av fet sås och grillat kött. Hur är det själv då?

• sweetstreet

Halloj igen!!!!
    Nu har jag kaffepaus! :)
    Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...........................

Vad skulle jag göra utan mitt häriga goda kaffe?!?!?!?!???

• viktualia

fruLlan - och TÄNK hur många bananer det blir.... det går 5 bananer på varje flaska vin!! tjoooohoooo!

jag är vinsugen.... men det blir nog inget förrän på lördag på grillfest......

Svar på tråden När märker man av det?