• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Jag är ju täppt jämnt vilket då innebär konstant graviditet! Tror det är aldeles för tidigt att uttala sig om några sympton. Det är inte ens en vecka sen ÄL. Shit, det höll på att bli ÖL istället och det är också nästan en vecka sen sist.

• sweetstreet

Vårbrud,

Låter jättebra tycker jag att ni ska göra fler UL än vanligt. Men trist att man ska behöva tjata. Särskilt när man faktsikt har gått igenom det ni har gjort! Då borde verkligen sjukvården vara mer förstående för ångest och oro!!

• Lapinette

MEN SWEET - GRATTIS! Både du och jag är ju konstant gravida då.

• sweetstreet

Frejis, jag tycker dock att lite rosa låter väldigt bra! :)

Ni vet väl att jag håller tummarna stenhårt för er nu - både dig och Lappis! :)

• sweetstreet

Men du Lappis!!!!!
    Det måste ju vara SÅ det är!!!!!

Inte konstigt att min cykel varit lite förvirrad...

• Lapinette

Frejis - omöjligt att låta bli även om man försöker förtränga.

• Lapinette

Sweet är det på tisdag som du ska göra din operation?

• sweetstreet

Shit jag vill också *stampar med foten i marken*

Längtar till att jag också får känna efter och fundera över symptom.... :?

Hm....

• sweetstreet

Nej det är på onsdag.

Men du skulle väl till gyn och få svar på tisdag va???

• Lapinette

Precis, hade för mig att det var samma dag men då var det nog Page som skulle starta sin utredning på tisdag. Förresten var är hon??!!

Svar på tråden När märker man av det?