• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Bröllopstokiig

Frullan: vi gör ju ingenting själva, mer än att vi (läs maken) har varit i ngn affär här i krokarna och beställ vitvaraor av lite finare kaliber och sen tog vi billigare luckor, allt detta är beställt. Ska bara beställa en blandare och en vinkyl nu SEN kommer byggare att göra allt, ska bara stå och klappa händerna och "hejja" på har vi tur är det klart veckan efter midsommar. Så typ 2 veckor tar det ju!
    Men vad bra, då kör vi på nästa vecka då, vad sägs om måndag?

• nu är jag fruL

cicci:
    Faaaaan vad skönt att nån annan gör allt. Jag skulle gladeligen tagit in hantverkare... MEN maken tycker ju att det är super kul att renovera, bygga, fixa och trixa så det går han inte med på
    men han är sååååå söt när han går omrking med spackel i håret så jag får stå ut
    Men jag skulle gärna få det gjort lite snabbare. men nu ska vi ju inte resa bort i helgen så nu komemr det nog rassla på för oss också. SKÖNT!

Jag tror jag kan måndag! KUL! Jag ska bara dubbelkolla hur läget ligger.

Shit jag är sååååå trött jag måste nog ta och dricka ännu mer kaffe. Hmmmmm kanske därför boris är så pigg

fast han är ju förresten helt coool lugn om man jämför emd snartis illbatting. Som sagt snartis, köp in er på en bra sele och dubbla hänglås redan innan han/hon kommer ut!!!!!
    Eller så har allt vilt redan levts ut.... hmmmm det kommer bli spännande!

• nu är jag fruL

fast jag kom på att jag inte orkade gå och hämta kaffe
    jag orkar inte göra nåt alls.
    Inte bra
    har ju massor att göra.

Vill gå på mamma ledighet NU!!!!!

bla blöa bla

vart är ni????
    kan ni inte vara här och underhålla mig????

Hmmmmmm

ska jag orka hämta kaffe

Åhhhhhhh
    jag kom på att jag har godis i väskan.
    åhhhh
    NU blev jag glad.

Jag ville inte göra om gårdganes misstag att sitta här och vara sugen hela dagen
    FÖRBEREDD

• nu är jag fruL

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    GOTT

• Bröllopstokiig

ha ha ha ja Snartis bebis är ju verkligen en illbattibng om man jämför med våra, men jag skulle inte bli förvånad om den har levt runt färdigt för kung o fosterland i magen och blir stencool väl ute i verkligenheten
    Min kanske tar igen allt när den kommer ut! Gud bevare mig väl......phuuuu
    Kolla måndag då, jag är flexibel...

Min man tycker inte sånt är så kul, eller det kanske han tycker - men det blir inte alltid så bra när han gör det o jag vill att det ska gå snabbt och bli skitsnyggt så då får någon annan göra det

• Snart så....

Oooohahahhaahh ja era bebisar är ju lugna som filbunkar i magen så ni kanske får det svettigt senare :D

Det stämmer verkligen in på alla gravidböcker man läser om v30-32 att bebisen ska vara som vildast nu.
    Japp det stämmer verkligen men råge.

Fressten vad skönt att vara klar med budgeten cicci :)
    Måste bara tillägga att det är jag med för agusti ut :D :D
    Allt som kommer in nu är bara extra klirr på bonusen :D :D :D
    Chefen trodde knappt sina ögon när han kollade siffrorna.

• Snart så....

Buuuhuuu jag vill oxå träffas på måndag

• Snart så....

Sambon kunde gå redan när han var 8 månader och jag var oxå tidigt med gåendet så det kanske blir till att köpa sele och koppel till vildingen

• Bröllopstokiig

Snartis: Du behöver dubbel sele, extra starkt koppel och dubbla hänglås!
    Och antagligen lugnande medicin till dig själv hahahahaha

• Snart så....

ja det kan nog behövas hahahahahah :D

Svar på tråden När märker man av det?