• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nu är jag fruL

snartis
    jag tror inte att det kommer att räcka med koppel, sele och hänglås för er del. jag skulle ta och ta kontakt med någon lämplig med receptförskrivningsrätt och få luuuuuugnande

kanske är sånt lugnande man ger hästar som stått länge att föredra
    du känenr säkert nån bra vetrinär

ha ah ah
    vad okaxig jag komemr att vara om ett halvår när borren är vild och galen och jag inte fått sova på några månader medan er bebis är luuuugn och snäll.
    ja då kommer jag nog få igen antar jag

oj vad hungrig jag är!

• nu är jag fruL

jag ser att cicci liksom mig förstår att det inte räcker med kedjor och hänglås för er del

• nu är jag fruL

liksom JAg heter det

• Snart så....

Hmmm undra när de blir för trångt i magen så bebisen lugnar ner sig lite?
    Brukar det inte komma en gräns runt v 35??

Fast antagligen kommer väl Kick´n gå emot alla såna "regler" och fortsätta rocka på där inne

• Snart så....

Ohahahaah vrider mig av skratt

Förstå vad roligt det kommer bli i höst när man verkligen få se alla bebisar och om allt kommer stämma som vi pratar om nu??

• Snart så....

var är kokosen?
    vill ju höra hur det gick med att berätta för familjen *nyfiken*

• Liten med Mindre

Kick'n kommer nog att rocka hela vägen ut ska du se. :)

Vilken livad höst ni går mot!

• Snart så....

Näää nu måste jag nog hämta något att äta på *hungrig*

• Lapinette

Attans vad tråkigt det är de här veckorna mellan ÄL och BIM?!!! Det är drygt en vecka dit och denna gång känns det verkligen som tiden går sååå sakta. USCH! Jag som normalt inte brukar fundera på det förräns typ 2-3 dgr innan.

Cissi - jag hoppas era hantverkare gör vad de har lovat! Kan säga att vårt vardagsrum ännu inte är klart. Snart tre veckor försenat och de ska bara göra om tak och måla väggar (skulle ta 5 dgr). Igår kväll när jag berättade för maken hur de låg till så fick han spelet och ringde upp vår kontaktperson från Tel Aviv. Vet inte om det hjälpte men shit, vill inte leva i ett råttbo ännu en helg.

Page - vad härligt att ni har dragit igång er undersökning. Förstår vad han menar med att hoppa över insemination. Det ökar ju bara chansen att bli gravid med 10 % medan en IVF ligger på 30 %. Vet att min gynekolog även pratade om att gå direkt till IVF medan Sophia då spontant erbjöd insemination. Eftersom det inte är smärtsamt och ganska så enkelt att göra så tror jag vi testar någon gång till innan vi bokar in en IVF. Planerar ni er att ställa er i kö (efter alla undersökningar som först måste göras) i landstinget? För min del är det kört där då kön är 1,5 år här i Stockholm. Dels orkar jag inte vänta så länge och dels så fyller jag ju 39 om 2 år.

• nu är jag fruL

ja jag ser också fram emot att träffa alla bebisar, det känns liksom som man har ett förhållande med dom redan nu.
    eller relation kanske man ska kalla det.

Hmmm jag är extra dyslektisk och förvirrad idag....

Näe men det känns så. Man har ju liksom följt allas kamp för att BLI gravid men även graviditeter. man har hört om bland annat kickn och pickns äventyr och utveckling så det blir ju så att man verkligen KÄNNER för de här små knytena redan nu.
    Ska bli såååååå kul att träffa dom i höst.

sen komemr det ju en laddning trådbebisar till ett tag senare. Snart bröjar vel rapporterna om deras äventyr i magen också...

Åhhhh jag längtar så enromt efter hösten och mamam ledigheten. åhhhh vad det ska bli mysigt.

jag sr verkligen fram emot alla mulna höst dagar då jag ska sitta framför öppna spisen, läsa böcker, sy och mysa med boris.

Sen ser jag fram emot alla ti

Svar på tråden När märker man av det?