• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Morr!

Någon på jobbet hade ätit upp en av mina Yoggi Dröm från kylen. NU är jag på krigsstigen! Att sno en gravid kvinnas mat!!! (Inte för att de vet om att jag är gravid - men ändå. Jag blir i alla fall extra sur.)

Tänker definitivt driva häxjakt tills den skyldige dyker upp.

Och - han har redan dykt upp och bett om ursäkt. Får en ny nästa vecka. Mohaha - skräckinjagande - JAG? :?

• Liten med Mindre

Visade sig dessutom vara en av de få som fått veta om bebisen. :D Kan med andra ord skälla lite extra med gott samvete!

• Oms

yoggi dröm lät gott - hmm, undrar om jag ska börja se om Youghurt fungerar nu (klarade inte av det när jag mådde illa förut)

• Lapinette

September - konstigt med olika ordination. Maken var inte alls nöjd med 3 dagar innan kontraströntgen och sedan var det samma sak för sekretprovet. Men attansv vilka fina simmare han sedan levererade.

Liten - har svårt att se dig som skräckinjagande.

• start september

Tack Sweet och Lappis för omtanken! Bra tanke med binda, jag ska ju jobba på eftermiddagen (hoppas jag) och man kan ju vilja byta senare även om man får en.

• Liten med Mindre

Lapinette - jag bits värre än jag skäller - det är det de fruktar...

Eller snarare kanske jag "skrivs" värre än jag bits? Vet inte. Så länge han skäms lite är det bra.

• start september

Liten, det blev absolut BOM här! Så lite 6 har vi aldrig haft nånsin tror jag.

Att sno gravida kvinnors mat verkar både elakt och farligt - hämnden lär vara gruvlig...

• Liten med Mindre

oms - yoghurt har gått bra hela tiden. När jag mådde som mest illa skulle det vara naturell med branflakes och sura bär. Nu går jag mot sötare och sötare. Är så eländigt trött på den sura smaken i munnen.

Fast å andra sidan blir ju den värre av att äta sötsaker. Klurigt!

Gillade i alla fall att blanda yoggi dröm med vanlig naturell. Smakerna med äpple, päron, krusbär och rabarber var goda. (fast ok, rabarbern fick jag ju aldrig smaka...)

• start september

BIM borde vara... hjälp - det hade jag inte vågat tänka på - 13 juli!

Om inte röntgen kanske förskjuter något kanske.

• mugglesfan

hejs svejs! Nu sticker jag till AW!

Svar på tråden När märker man av det?