Vickan, se till att fixa körkortet och slå till på huset! Herregud, att man ska bo i Stockholm, vilka fina hus det finns och till inga priser alls.
Gå på bio låter kul, får väl se när det kan bli av härnäst, det lär dröja. Har fått en busig bebis på halsen som är hur nöjd som helst så länge mamma inte sätter ner henne. Om hon sover riktigt, riktigt djupt så kan man ha tur och det går bra med pappa en liten stund men försöker man lägga ner henne själv i korgen kan man ge sig på att hon vaknar bums och uttrycker sitt missnöje. Har sovit på rygg med henne på magen i ren desperation två nätter i rad nu, då får man i alla fall sova en stund, fast man vaknar med jordens ont i ryggen!
Lapinette, det var bra med en BIM-lista, jag läser ikapp så gott jag kan men man hinner glömma innan man kommer till slutet.
För vår del är det inga visningar av intresse i helgen i de områden vi tittar på i alla fall så det är ju tur, då missar vi inget, för jag tror inte att vi hade orkat ta oss dit.
I morgon ska vi ut till mina föräldrar, jag ska klippa mig, det gör jag hos deras granne som har liten pyttesalong hemma i hallen, sedan ska vi fira makens födelsedag med mat och tårta. Min bror har varit i Kina och jobbat och kom precis hem så han och sambon ska träffa lilla Iris för första gången. Farmor kommer också, hon har blivit hur jobbig som helst sedan farfar dog i vintras, och jag har dåligt samvete för att jag blir så himla irriterad att jag knappt orkar med henne.
Ni har väl hunnit ta helg nu, själv fick jag fem minuter över, kanske hinner man läsa en liten stund eller så. Maken har tvättstugan och ska sedan hämta vovven på dagis. I kväll tänkte vi hämta hem kinamat.
Ha en trevlig helg allihop och hoppas att Pirat-filmen är bra.