• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Sedan blir det Piratfilm och mexmat!!!!

Hehehe! Margaruitas!!!! :) :) :) :) :)

*solsken i blick*

• Lapinette

A.M. - har aldrig hört om det stället. Måste kollas upp.

Sweet - om vi vill ha kyla - kom hit, tror det var typ 15 grader imorse.

• sweetstreet

Shit jag kan INGET om Stockholm längre. Helt Sjuuukt! Man är borta i 1,5 år och när man hör talas om krogar är det bara nya namn!!! :o :o :o

• sweetstreet

Fast med F12 menar ni då Fredsgatan 12?????

• A.M.

Jag är här blev lite distraherad av gullegullsamtal fr Madrid.

Som sagt Terrenos Vinotek! HAr du varit där? Den gamle och havet på Tulegatan. (Jag gillar tydligen italienskt ...)

• sweetstreet

Den känner man ju till ändå.

Fast jag måste erkänna att jag inte var särksilt imponerad.... :o :(
    Skitdryg och arrogant personal. Jättelång väntan!!!! Och inte blev man ens mätt!!!!!! :o

• A.M.

Sweetan rätt gissat. Fast vi kan sluta prata restauranger nu när DU har kommit!

• sweetstreet

Hehe! Själv kan jag tipsa om några bra här på Manhattan... ;)

Fast det är ju lite lång resa för er förstås...

• Lapinette

Sweet - är också dålig på Stockholm då jag har bott mer i Cannes än i Stockholm de senaste 3 åren. Tänker febrilt på vilka restauranger jag gillar. Det hela beror ju lite på vilket tillfälle. Ska man ta ett glas vin och en bit mat efter träningen med en kompis går jag gärna till Tures. Där blir det deras räksallad eller något annat gott och så antingen ett glas Chablis eller en halv flaska Drosty Hof.

Svar på tråden När märker man av det?