• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nenne78

neeejjjjjjjjjjjjjjj *mummelmummel* jag ligger bara TVÅA!!

• nenne78

HALSBRÄNNA!

Näe, jag tror inte det räknas heller. Känns mer som för mycket kraxande och för lite dricka. *rapar* ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖLLL!

• nenne78

B O O O R I N N N G ! Shit pommes frites. Snart kommer ju maken hem från krogen och här sitter jag och ylar.

Dags att borsta tänderna så att man luktar lite fräschare än vad han gör, moahahahah!

• nenne78

ojojoj, här fyller jag ut sidorna med en massa dravvel.

*blåser lite trött i en trasig krulltrumpet*

rajraj

• nenne78

*hjular in och stämplar nolla på datorskärmen*

*rapar*

Fan vad jag är pratsjuk. Och ensam. Lyssnar efter att dörren i trappuppgången ska öppnas. Längtar efter min man...

Heeey!!! Delfinen... Jag är djurvän!

näe jag orkar inte. Det räcker att vi har varit på djurparken idag och därefter jonglerar med Doffe (som vi kallar honom, vi som känner honom väl) en gång redan. HOHOHOHO!

• nenne78

hahahaha nu är min man på kareokebaren och sjunger Oasis för min skull, fick vara med LIVE via mobilen och höra de vackra tonerna! (han och den gode vännen brukar alltid avsluta en utekväll med ett bejublat exklusivt framträdande på nämnda ställe, strax efter kebaben.)

ojojoj, man blir alldeles tårögd.

• nenne78

*smackar*

hmmm vitlöken sitter var någonstans i svalget *iuuööhhh*

Petade mig dessutom i ögat när jag skulle ta ut linserna. Inte min dag (eller natt)...

SOVMORGON imorgon med! Yeii! Och senär det 4 dagar kvar till MIDSOMMAR! WEEEH sen blir det mörkare igen!

HOppashoppashoppas att jag inte behöver dricka snaps på midsommar (får väl förbereda en fejksnaps till mig, haha, så att inte svärisarna fattar

---ÅÅÅÅH vad jag hoppas att de inte ska få veta förrän vi åker in på BB men det går ju faktiskt inte. De har tjatat i flera ÅR och fyfaaaan vad jag inte unnar dem att de äääntligen ska få barnbarn. JAg vet, jag är en grym människa. Men min svärfar är om möjligt ännu ondare som på vårt bröllop kom fram och sa att vi hellre skulle ha sparat pengarna och istället gett honom det som HAN ville ha (underförstått - barnbarn). Tack för det när du fått äta gratis mat och sett din äldsta son gifta sig med pompa och ståt (eller var det pompom och båt?) - din moadninfamotherfckermolasnvdfonoasatansdaknfsalkuckhufvud

*rap*

*raaap*

Ibland blir jag så jäkla arg. När jag blir det är det oftast på just svärfar. Fast min man håler ju med om att hans pappa är en infantil stackars idiot som inte har alla muffins i korgen. Men vad hjälper det när han inte kan hålla käft när det som bäst behövs? Typ... jämt??!??!

jaja, det här vill väl ingen läsa om i alla fall,....

joråsattee......

Men idag har jag handlat en massa doftande lavendel till min balkong, så där är det mysigt i alla fall!

• nenne78

sol i hjärta sol i sinne...

damdidam

• nenne78

mot 4600 inlägg!

Kvällen är ung!!!

Sweetan, var är du?!?!! Det brukade ju vara du och jag...

Svar på tråden När märker man av det?