• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • A.M.

Muggles: vi förlovade oss också i italien. I en liten kuststad i Toscana som heter San Vincenzo kom han smygande med en ringask mitt under middagen ... vid stranden i solnedgången ...

Vi ska bo på ett ställe som heter Villa Val Lemme (ett jaktslott) - deras hemsida är tyvärr inte i funktion just nu men vi betalar ca 8.500 per familj för en vecka (bara boendet - så det är inte spec. billigt - men det ser fint ut!)

JAg älskar Italien!

• mugglesfan

pust, igenom på första dagens övningar, dags att ta sig an andra dagens

• A.M.

Sicilien är jättefint fast det beror nog på var man hamnar och i vilket sammanhang man är där. Jag åkte dit som singel med en väninna och hade jättekul med lokalbefolkningen (läs de unga snygga italienarna)

• A.M.

Nu ska jag stänga ner datorn och gå hem till Livia och hennes utsjasade hemmapappa. Ska nog ta med dem ut på en promenad och sedan bjuda dem på middag ute någonstans (för köket är ju givetvis inte klart än)
    Vi hörs!

• mugglesfan

Ah, ringask... De hade nog samma idé, jag fick en klassisk blå sammetsask

Wow!!! Vilken fantastisk idé - får hålla koll på din blogg då så jag får veta mera. Ngt för mig och Piggelin att fundera på framöver kanske. Hon älskar också Italien... Piemonte vet jag dock inte riktigt var det ligger - har hört namnet men kan inte placera det.

Har du läst boken Vårt hus i Ligurien (www.bokrecensioner.se/9137117009) förresten? Gud, vad sugen man blev på att åka dit när man läste den! Och på att äta italiensk mat!!! (Det vore ngt för dig Liten...) Allting lät så gott! Dessutom är den väldigt rolig... Har kompisar som älskar Cinque Terre men själv är jag inte mkt för att vandra, så det blir nog andra delar av Italien för mig.

• Lapinette

Här har ni en Italienälskare *hoppar upp och ned*! Och AM gällande Sicilien och lokalbefolkningen måste jag bara tillägga att mitt ex är Palermitan så jag var där titt som tätt. Love it! Och muggles man behöver inte vandra i Cinque Terre. Vi åkte bil och och besökte de olika byarna. Gick sen via dell'Amore, kärleksvägen, men det är absolut inte som att vandra.

• Lapinette

muggles - Piemonte är den nordvästra delen av Italien och den största staden är Torino.

• Page

Här är en till som brände sig i gårdagens sol. Roterade som en galning i solen för att slippa bli röd om näsan och det resulterade i en bränd nacke. Så nu har jag en sån fin t-tröjenacke!

Frejis! Kul att se dig här igen!! Stort lycka till i morgon, dags att förbättra statistiken med ett försök till.

BS, håll ut hon kommer säkert när som helst!

Lapinette, vilket hus! VILL HA!! VILL EJ BETALA dock. Hoppas att det går bra i morgon och att ni får vettiga svar.

Muggles, jodå, vi har flera laddningar frusna av kvaliten FC (före cytostatika) och i säkert förvar i Uppsala. Men vem vet, de EC är kanske av prima kvalitet men det är mig det är fel på. Vi får väl reda på lite mer på fredag!

• Page

Åh, vilket väder det är! Det var riktigt skönt med en promenad hem från tåget i dag. Gillar inte annars så värst mycket att gå, men nu var det ljuvligt!

Rosédrickare se hit! Är sugen på att prova ett rosévin men har ingen aning vad jag ska välja. Mottager tacksamt några tips!

• mugglesfan

Oj, Piggelin är (var) rosédrickare av stora mått (värst vad jag tjatar om henne idag hela tiden!) - hon har ju tips. Hallååå, om du läser, ge tips till Pagean!!!

Nu är det bock på barnvagn, fick denna för 3500 kr: www.blocket.se/vi/12156081.htm
    Superfräsch, vissa grejer var inte ens uppackade ur plasten...

Svar på tråden När märker man av det?