viktualia - tack för länken! Jag fyllde själv 30 för ett par månader sen, så jag räknas väl också till den skaran som börjar skaffa barn ganska sent, om än inte jättesent. Jag kommer (minst) att vara fem år äldre när jag får mitt första barn, jämfört med min mamma. Skillnaden oss två emellan är att jag har en femårig högskoleutbildning, medan hon gick en ettårig yrkesutbildning efter sin studentexamen. Ser man till det sammanhanget så är det ju inte så konstigt att jag väntat längre med att skaffa barn, för jag ville hinna jobba några år efter examen, innan barn, och dessutom få en stabil ekonomisk grund.
Jaha; första barnet, ja, får väl se när det kommer (om det kommer). Jag har BIM idag, och har haft menskänningar i form av ont i ryggen (ett säkert tecken, när det gäller mig) sedan igår morse, men fortfarande ingen tant i sikte. Det lär väl bli inatt, men just nu vill jag bara att hon ska dyka upp, så att jag kan förbereda mig för nästa cykel. Int ehelt lyckat upplägg då dock, för både maken och jag ska på tjänsteresor i samband med ÄL. Får väl hoppas att det kan funka med sex ett par dagar före böj, förutsatt att den här cykeln är likadan som de tidigare.
Victory - skönt att ni blev sams igen! Jag tror också starkt på det som start berättade att den gamla damen sagt, om att inte somna osams. Förr eller senare ska ju saken ändå redas ut, och då kan man lika gärna göra det så snabbt som möjligt.
Nenne - häftigt att du är tillbaka! Nu kanske händerna åker ner under täcket lite mer här i tråden igen?
Jag hoppas att allt går vägen för er kvickt den här gången, så att ni inte hinner ändra er igen!