• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Victory

Åh, har du sett den nya "plötsligt händer det"-reklamen?! En tax som lever ett rätt trist liv i stan men som, när matte vinner på triss, får springa fritt i gröngräset! Den var så underbar så jag började gråta!

• Page

Det är inte bra att läsa ikapp i omgångar, jag minns ju inte ett dugg som jag ville lägga till diskussionen. Vad har hänt med mitt korttidsminne? Eller så verkar det snarare vara riktigt kort...

Lapinette, det är för jävligt att tantskrället ska dyka upp så sent. Jag blir faktiskt gråtfärdig när jag läser om ditt kort och gravtest. Hemskt! Skönt att du har en rolig semester att se fram emot, nya röda skor att dansa i och nyrenoverad lägenhet.

FruL, skönt att husokupanterna har gett sig av och att du och maken har hittat tillbaka till varandra. Förresten, du har inte lust att svänga förbi i min håla och gnugga av dig lite av din arbetsmoral? Skulle verkligen behöva det! Var rädd om dig!

Cicci, vilken chock! Först den pissiga barnmorskan och sen slemproppen som bara ger upp! Det med den ickebefintliga medicinen kan jag verkligen inte förstå. Hoppas att du får tag i den snarast möjligt.

Viktory, tjohoo till ägget! Fasen vad skönt. Mitt kommer också oftast dag 19...det är så segt med en lång cykel. Kul också med det bästa sexet någonsin!

Sweet, det är så kul att läsa ditt kvälls/morgonbabbel. Man blir alldeles glad i själen. Hoppas att du mår bra av att äta hormonerna.

Angående mammor och relationer med dem så måste jag sälla mig till Storasyrran. Har faktiskt ett väl fungerande förhållande till min mor nu, även om jag har gjort "slut" med henne några gånger när jag var yngre. Skönt att hon inte längre irriterar mig.

• Page

Hehehe, jag hade ett fånflin på läpparna när jag såg reklamen!

• Page

Nenne, härligt att gummit är av! Jag brukar börja knapra bisolvon vid mensens första dag och fortsätter fram till ÄL.

• Victory

Så du tittar in här på kvällskvisten Page!? Synd att jag måste gå och lägga mig då, maken lovade att väcka mig när han kommer hem från jobbet kl, 7 imorgon bitti för ett sista (?) försök att sätta på mig! Bäst man är utvilad och på alerten då!

Söta drömmar!

• Page

Men jösses, det har ju hänt massor med saker på tråden. Måste jag verkligen gå tillbaka i tråden??

Mindre, har du kollat upp det med kulor bakom öronen?

Förresten, ni som måste småäta hela tiden pga illamåendet. Hur sköter ni tänderna? Några specialknep?

Jag kollade fel i almanackan och fick för mig att vi skulle på undersökning nästa vecka men det var visst en vecka till. riktigt spännande.

• Page

Hahaha, ja, det är bäst att du slummrar sött Victory! God natt och ha det trevligt i morgon bitti!

• Page

Förresten, är det ingen mer än jag som kan tänka sig att fylla ut tuttarna lite om de blir hemska efter förlossningen? Inga jättebaloobas, bara så att de återfår sin vanliga form och storlek?

Och när jag ändå är så där ytlig måste jag återvända till viktfrågan. Eller inte viktfrågan egentligen, vem bryr sig om man är lite för tjock eller smal? Vad i helve*te ska man göra åt rynkorna?! Jag har ingen emot att bli gammal men jag vill inte se gammal ut!

• Page

Fasen, ser att jag talade med Litens ofödda barn. Jag menar så klart Liten! Hur står det till på finnfronten på sista tiden? Har det blivit bättre eller sämre nu när Mindre är med i bilden?

• Page

Nu drar jag innan jag förpestar en hel sida med strunt...men innan dess så eftelyser jag ett recept på en smarrig sommartårta!

Trevlig helg!

Svar på tråden När märker man av det?